ناکامی‌های بایرن‌مونیخ ادامه دارد

تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان، روز شنبه در بوندس‌لیگا در یک بازی خارج از خانه به مصاف دورتموند رفت و با شکست در این بازی به رده دوازدهم جدول سقوط کرد. نکونام و شجاعی همچنان دور از ترکیب اوساسونا

در هفته ششم لالیگا تیم اوساسونا بدون بازیکنان ایرانی‌اش در خانه برابر لوانته با تساوی یک بر یک متوقف شد. جواد نکونام در این بازی نیمکت نشین بود و نام مسعود شجاعی در فهرست ۱۸ نفره خوزه آنتونیو کاماچو، سرمربی اوساسونا دیده نمی‌شد.

فوتسال درگروه مرگ

حسین شمس سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، گروه بندی رقابت های جایزه بزرگ برزیل را بسیار دشوار توصیف کرد و گفت: تیم های چهارم، پنجم و ششم دنیا هر سه در این گروه قرار گرفته‌اند. بدون شک گروه مان سخت‌ترین گروه مسابقات خواهد بود.

گواردیولا: برای این ناکامی توجیهی ندارم

سرمربی بارسلونا بعد از تساوی خانگی مقابل مایورکا گفت: هیچ عذر و بهانه‌ای برای این نتیجه‌ ضعیف پذیرفته نیست.

تیم ملی وارد ابوظبی شد

اعضای تیم ملی فوتبال ایران ظهر دیروز اردن را به مقصد امارات ترک کردند تا آماده دیدار با برزیل شوند. اعضای تیم ملی ایران با پرواز مستقیم اردن ـ ابوظبی به امارات رفتند و قرار است در محوطه هتل یک تمرین سبک را برگزار کنند.

نوروزی و رضایی به بازی برزیل نمی‌رسند

فرید زرینه پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: رضایی و نوروزی بهتر شده‌اند، اما نمی‌توانند مقابل برزیل تیم ملی را همراهی کنند.

مصدومیت جباری دروغ است

روزنامه‌های روز پنج‌شنبه از مصدومیت دوباره مجتبی جباری هافبک بازی‌ساز استقلال خبر دادند که البته این خبر باعث ناراحتی پزشک استقلال شده است و وی گفت این خبر دروغ است.

جوانان ایران فینال زود هنگام را باختند

تیم جوانان ایران در اولین بازی از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا با نتیجه دو بر صفر از کره جنوبی شکست خورد.

مهدوی‌کیا بازی با سپاهان را از دست داد

مهدوی‌کیا که در جریان تمرین دیروز دچار مصدومیت شده بود بعد از گرفتن MRI متوجه شد که از ناحیه ران دچار کشیدگی شده است و بنابر تشخیص پزشک تیم بازی مقابل سپاهان را از دست خواهد داد.