برهانی از جیب خود برای استقلال خرج نکرده است

سرمربی تیم فوتبال استقلال با تکذیب شایعاتی که پیرامون این تیم وجود دارد، گفت: از مدیریت باشگاه خواسته‌ام تا کمیته حقوقی تشکیل دهد و به مسائل حاشیه‌ای که برای تیم به وجود آمده است، رسیدگی کند. به گزارش خبرگزاری مهر، پرویز مظلومی در مورد دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان با برزیل گفت: ابتدا از همه مسوولانی که زمینه انجام این مسابقه بزرگ را ترتیب دادند، تشکر می‌کنم. فوتبال ملی ما پس از صعود نکردن به جام جهانی به چنین دیدارهایی احتیاج دارد تا همچنان در مسابقات بزرگ بین‌المللی مقابل دیدگان فوتبال‌دوستان جهان قرار گیرد.

وی افزود: تنها نکته منفی این بازی برگزاری آن در کشور امارات است. واقعا حیف شد که این مسابقه در ورزشگاه آزادی برگزار نمی‌شود. اگر این مهم صورت می‌گرفت قطعا با توجه به علاقه‌ای که مردم ایران به فوتبال برزیل دارند مهمان‌نوازی باشکوهی از برزیلی‌ها صورت می‌گرفت.

مظلومی خاطر نشان کرد: در نهایت این مسابقه افتخار بزرگی برای کادرفنی و بازیکنان ایران است و امیدوارم برزیلی‌ها هم که با تمام نفرات خود به ابوظبی می‌آیند به این مسابقه به صورت یک بازی تفریحی نگاه نکنند تا شاهد یک بازی مهیج و زیبا باشیم.

سرمربی استقلال در خصوص کمپ این باشگاه گفت: این پروژه نه تنها مایه افتخار استقلال، بلکه افتخاری برای جامعه ورزش ایران است. متاسفانه استقلال امکانات زیادی دارد که در حال حاضر در اختیار باشگاه نیست. امیدوارم با تلاش‌های بی‌وقفه فتح‌اله‌زاده و حمایت‌های سعیدلو این پروژه هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد.

سرمربی استقلال در مورد حواشی و شایعات اخیر پیش آمده در مورد برخی از بازیکنان استقلال گفت: واقعا مایه تاسف است که یکسری افراد که در کنار ما هستند اخبار خلاف واقع را به بیرون انتقال می‌دهند. در مورد امیرآبادی و اینکه گفته می‌شود تنبیه شده است باید بگویم اصلا چنین چیزی نبوده است. او ۴۵ دقیقه کمتر نسبت به سایرین بازی کرده بود و چون دو روز بعدی تعطیل بودیم از او خواستیم به صورت انفرادی برای دقایقی تمرین کند.

وی افزود: در مورد برهانی هم واقعا مایه تاسف است که برخی از اصحاب رسانه بدون تحقیق، مطالبی را عنوان می‌کنند. مگر می‌شود آرش برهانی از جیب خود برای باشگاه استقلال چک بدهد؟ امیدوارم رسانه‌ها برای اخبار دقیق و موثق خود به اعزام خبرنگار مبادرت ورزند تا چنین اکاذیبی منتشر نشود.

مظلومی در خاتمه تصریح کرد: در هر حال از باشگاه خواسته‌ام تا کمیته حقوقی تشکیل دهد و به این مسائل رسیدگی کند تا دیگر شاهد آن نباشیم، هرچند تاریخ نشان داده است که همواره در آستانه قهرمانی‌ها و بازی‌های حساس چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد و ما کاملا با آن آشنا هستیم و راه مقابله با آن را می‌دانیم.