عکس صدام ممنوع

اخبار رسیده از اردن حاکی است در حالی که بسیاری از بعثی‌ها و عوامل رژیم جنایتکار صدام معدوم در اردن به سر می‌برند و هر از چند گاهی در اطراف دختر صدام گرد می‌آیند، قصد داشتند در جریان برگزاری بازی‌های غرب آسیا تصاویر صدام را به محل ورزشگاه‌های محل برگزاری بازی‌های غرب آسیا وارد کنند که پلیس و مقامات امنیتی اردن ضمن ضبط تصاویر دیکتاتور سابق عراق، چند نفر را در این رابطه دستگیر کردند و به عوامل بعثی هشدار دادند که نمی‌توانند در برگزاری مسابقات اخلال ایجاد کنند. زیان بی‌سابقه باشگاه منچسترسیتی

باشگاه فوتبال منچسترسیتی انگلیس اعلام کرد: این باشگاه در دوره یک ساله منتهی به پایان ماه مه (۱۰ خرداد ) حدود ۱۲۱ میلیون پوند ضرر کرده است. میزان ضرر اعلام شده در تاریخ باشگاه منچستر سیتی یک رکورد به‌شمار می‌آید. گفتنی است این باشگاه که حدود یکسال پیش به دلیل بدهی و بحران اقتصادی با مشکلات متعددی مواجه شده بود، به یکی از شیوخ اماراتی فروخته و به یکی از باشگاه‌های ثروتمند اروپا تبدیل شد.

تیم ملی از اردن عازم ابوظبی می‌شود

تیم ملی فوتبال کشورمان برای انجام دیدار تدارکاتی مقابل برزیل از اردن به‌طور مستقیم عازم شهر ابوظبی امارات خواهد شد.

۱۰۰ میلیون نفر ایران و برزیل را تماشا می‌کنند

مدیر اجرایی آژانس برگزار کننده دیدار ایران و برزیل گفت: بیش از ۱۰۰ میلیون نفر در ۱۸۰ کشور جهان این بازی دوستانه را تماشا خواهند کرد.

حمایت رئال مادرید از ۳۳ معدنچی گرفتار شیلی

باشگاه رئال مادرید از ۳۳ معدنچی گرفتار در شیلی حمایت کرده و برای آنها پیراهن‌های امضاشده بازیکنان و هدایای دیگر فرستاده است. این معدنچیان مدت‌ها است در زیر زمین گرفتار شده‌اند و گفته می‌شود تا یک ماه دیگر نجات پیدا خواهند کرد.

داور داربی تهران ۲۰ مهر معرفی می‌شود

مسعود عنایت رییس کمیته‌ داوران فدراسیون فوتبال گفت:۲۰ مهرماه ازمیان مسعود مرادی، محسن ترکی، حسن جهانبازی، علیرضا فغانی و سعید مظفری نام داور داربی شصت و نهم اعلام می‌شود.

خداحافظی رونالدو از فوتبال

رونالدو ستاره سابق بارسلونا و اینتر تاریخ خداحافظی‌اش از فوتبال را تعیین کرد: پایان سال ۲۰۱۱. او امیدوار است در این مدت باقیمانده سرانجام جام لیبرتادورس را بالای سر ببرد، جامی که کورینتیانس و رونالدو هر دو از داشتن آن محروم بوده‌اند.