عکس: احمد معینی جم
رییس سازمان تربیت‌بدنی ظهر دیروز در حاشیه‌ جلسه هیات دولت در مورد پیش‌بینی‌اش در ارتباط با وضعیت تیم‌های ایرانی در مسابقات گوانگجو گفت: پیش‌بینی می‌کنم که از دوره‌های قبل مدال‌های خوش‌رنگ‌تر و با تعداد بیشتری بگیریم.

علی سعیدلو در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده در ارتباط با مسابقات گوانگجو و آمادگی تیم‌ها جهت حضور در این رقابت‌ها گفت: در حقیقت با توجه به اقدامات و تصمیمات اتخاذ شده بهانه‌ای نداریم که در گوانگجو نتیجه‌ای غیرمتعارف بگیریم مگر اینکه شرایط خاصی پیش بیاید. سعیدلو همچنین از بازی تیم ملی بزرگسالان والیبال در مسابقات جهانی تشکر کرد و گفت: ظرفیت تیم بزرگسالان والیبال ما بسیار خوب است البته دو سه تا مشکل وجود داشت. بازی اول با مصر ساده گرفته شد؛ در حالی که ما در مسابقات جام قهرمانان که در ژاپن برگزار شده بود مصر را زده بودیم و تیم ما در این مسابقات در برابر مصر سه گیم را باخت. در برابر ژاپن تیم ملی خوب بازی کرد در برابر ایتالیا نیز بچه‌ها خوب بازی کردند.
وی ادامه داد: من در ملاقاتی که با مسوولان فدراسیون ایتالیا داشتم آنها نیز پیش‌بینی می‌کردند که یکی از تیم‌های شگفتی ساز در این مسابقات تیم ایران باشد.
سعیدلو گفت: ظلمی که صورت گرفت این بود که در قوانین قبلی تعداد برد و باخت گیم‌ها در نظر گرفته می‌شد، ولی در این مسابقات امتیازها در نظر گرفته شد. از طرف دیگر داور مسابقه نیز از یک کشور اروپایی بود و من شنیده‌ام که تعدادی از داوران خط نیز از خود ایتالیا بوده‌اند. ما گفته‌ایم که در این ارتباط و اتفاقات مذکور گزارشی مکتوب توسط «داورزنی» تهیه شود و این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.



علی دایی قهرمان والیبال ساحلی
در خلال اردوی آمادگی تیم فوتبال پرسپولیس در جزیره کیش، علی دایی از اوقات فراغت خود به بهترین نحو استفاده کرد.



مسابقات جام «فیوچرز» ایران
«امید سوری» ازتیم ایران در دیدار دوبل مرحله یک هشتم نهایی هفته سوم مسابقات تنیس جام فیوچرز تهران مقابل تیم روسیه.