تکذیب مدرک دکترای فتح‌الله‌زاده

در حالی که علی فتح‌الله‌زاده، سرپرست باشگاه استقلال در برنامه ۹۰ مدعی شد که مدرک دکترای روزنامه نگاری از دانشگاه بدفورد انگلیس دارد، الکسیس ویدون، مدیر موسسه پژوهشی طرح و هنر رسانه، رییس بخش روزنامه نگاری و ارتباطات دانشگاه بدفوردشایر انگلیس در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه خبر گفت: هنوز هیچ فارغ‌التحصیلی از این دانشگاه در این رشته در مقطع دکترا نداشته‌ایم! تاکید قطبی بر حضور نکونام و شجاعی

افشین قطبی تاکید دارد که جواد نکونام و مسعود شجاعی، تیم ملی ایران را در دیدار ۱۵ مهر برابر برزیل همراهی کنند. بر همین اساس فدراسیون فوتبال ایران با باشگاه اوساسونا نامه‌نگاری کرده است.

ذوب‌آهن اصفهان نماینده امارات را شکست داد

دوشنبه شب و در سومین روز از رقابت‌های هندبال جام باشگاه‌های آسیا در بیروت تیم ذوب‌آهن اصفهان در اولین دیدار خود برابر الجزیره امارات قرار گرفت و در این دیدار با نتیجه ۳۸ بر ۲۶ نماینده امارات را از پیش رو برداشت.

موسوی و نادی سومین و چهارمین مدافع برتر

اسامی بهترین بازیکنان مسابقه‌های جهانی والیبال در دور مقدماتی اعلام شد که طبق این رده‌بندی «محمد موسوی» عنوان سوم و «علیرضا نادی» جایگاه چهارم بهترین مدافعان را از آن خود کردند.

«زنگی‌آبادی» در اجلاس جهانی دوچرخه‌سواری

علی زنگی‌آبادی رییس فدراسیون دوچرخه سواری ایران به منظور شرکت در اجلاس جهانی دوچرخه‌سواری هفتم مهرماه راهی استرالیا خواهد شد. اصلاح قوانین دوچرخه‌سواری و گزارش‌های کمیته‌های مختلف و چگونگی راهیابی تیم‌ها به المپیک ۲۰۱۲ لندن از جمله مواردی است که با حضور اعضا بررسی خواهد شد.

بکام درخواست ۲۵ میلیون غرامت کرد

چند روز پس از انتشار رسوایی اخلاقی دیوید بکام بازیکن سابق انگلیس و هافبک گالاکسی وی ادعای غرامت ۲۵ میلیون دلاری از خانم ایمرا نیسی کرد.

بازگشت تیم فوتبال پیکان به پیکان شهر

محمود شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان قزوین گفت: به علت عدم همکاری مسوولان استان قزوین تصمیم داریم از این پس دیدارهای خانگی تیم خود را در تهران و در پیکان شهر برگزار کنیم.