ششمین دوره رقابت‌های فوتبال غرب آسیا با حمایت یک شرکت ایرانی برگزار می‌شود. حمایت شرکت زرماکارون و شرکت‏هایی همانند آن از فوتبال، یک غنیمت بسیار بزرگ به حساب می‏آید که باعث رشد فوتبال در کشور خواهد شد و برای هر ایرانی افتخار است. ***

مهندس مرتضی سلطانی، بنیانگذار و رییس هیات‌مدیره گروه صنعتی زر و مدیر نمونه صنعت کشور افزود: «زمانی که پیشنهاد حضور زرماکارون در مسابقات غرب آسیا مطرح شد، متوجه شدیم این فرصتی ذی‌قیمت است که بتوانیم باز هم به نام ملت ایران، در کنار جوانان غیرتمند تیم ملی فوتبال سربلندی دیگری را برای ایران عزیزمان رقم بزنیم که خوشبختانه این رویداد مبارک به وقوع پیوست».

وی با تاکید بر دیدگاه مسوولیت‏پذیرانه این گروه برای ورود به عرصه‏هایی همانند فوتبال، گفت: «این نوع حضور در چنین رویدادهایی اساسا وظیفه ملی و ادای دین به کشور است. حضور یک برند ایرانی در عرصه‏های فراملی و بین‏المللی همچون مسابقات ورزشی معتبر، به معنای اهتزاز پرچم عزیزمان بر بلندای جهان است. اینک نیز گروه صنعتی زرماکارون افتخار دارد به عنوان یک برند برتر ملی و نماینده این سرزمین، در عرصه‏ای متشکل از ۹ کشور، نام ایران را با سربلندی صدا بزند.»

وی افزود: «زمانی که به جوانان این سرزمین اعتماد می‏شود، بهترین نتایج به‌دست می‏آید. ظهور و تولد برندی همانند زرماکارون، مستقیما دستاورد اعتماد به این جوانان است. حال جوانان زرماکارون، جوانان غیرتمند تیم ملی فوتبال ایران را در جام زرماکارون همراهی می‏کنند تا حضور قدرتمند ایران در عرصه‏های بین‏المللی، بیش از پیش خود را نمایان سازد. این به معنای تلاقی دو گروه از سرمایه‏های کشور و همراهی آنها برای سرافرازی میهن است».

سرباز صنعت ایران و کارآفرین نمونه ملی ادامه داد: «امروزه دوره تولید و توزیع صرف به پایان رسیده است. تولیدکنندگان می‏دانند که در برابر جامعه مسوولند و مدیون آن هستند و باید در تمامی عرصه‏ها در کنار مردمشان باشند. اگر امروز مسابقات ورزشی می‏تواند بخشی از این مسوولیت‏ها به شمار رود، پس بگذارید در کنار زرماکارون، سایر برندهای معتبر ایران هم وارد شوند. من معتقدم گروه صنعتی زر، فعلا گام اول را برداشته است و مطمئنم سایر همکاران حوزه صنعت تمایل و علاقه خواهند داشت و امیدوارم روزی برسد که نه فقط در آسیا، بلکه در عرصه‏های جهانی، نام مسابقات معتبر بین‏المللی به یکی از برندهای قدرتمند ایرانی اختصاص یابد.