دیدار پرسپولیسی‌ها با جانبازان دفاع مقدس
پیش از ظهر پنج شنبه تعدادی از مسوولان، اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس به مناسبت هفته دفاع مقدس از آسایشگاه ثارالله، ویژه جانبازان قطع نخاعی دیدار کردند.

حبیب کاشانی سرپرست باشگاه، علی‌دایی سرمربی و حسین عبدی مربی تیم فوتبال پرسپولیس، محمد رسایی، معاون اجرایی، منصور بیک محمدلو مدیر روابط عمومی‌به همراه سپهر حیدری،‌هادی نوروزی، حمیدرضا علی عسگر و امیر حسین فشنگچی به عنوان نمایندگان بازیکنان پرسپولیس در‌این بازدید حضور داشتند.

خیانت نکردم، شکایت می‌کنم
هافبک انگلیسی تیم لس‌آنجلس گالاکسی گفت: مرتکب رسوایی اخلاقی نشده و از دروغ‌گویان شکایت می‌کنم.دیوید بکام اظهار داشت: تمام ادعاهای زنی به نام‌ایمرا نیسی کذب محض است. من با او رابطه نداشتم و ادعایش دروغ است. علیه او شکایت خواهم کرد.‌این اظهارات از طرف بازیکن 35 ساله در حالی بیان شد که رسانه‌های بریتانیایی و آمریکایی به‌طور گسترده از خوشگذرانی و رابطه نامشروع وی با وجود داشتن همسر و سه فرزند خبر دادند و آن را خیانت قلمداد کردند.‌این گزارش در حالی همچون بمب خبری منتشر شد و در رسانه‌های دو کشور فوق انعکاس وسیعی یافت که برای اولین بار،‌ایمرا نیسی، 26 ساله در گفت‌‌وگویی با یک نشریه، از ارتباطش با بکام 35 ساله در هتل مجللی به نام «لوپارکر مریدین» در شهر نیویورک سخن گفت.

هرجا قطبی بخواهد بازی می‌کنم
مدافع تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه به آندو برای حضور در تراکتورسازی مشورت داده است، گفت: هرجایی که قطبی بخواهد بازی خواهم کرد و تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا عملکرد خوبی برای تیم ملی داشته باشم. محمد نصرتی ضمن بیان مطلب فوق در مورد اینکه گفته بود باید قطبی پستش را در تیم ملی مشخص کند تا با تمرکز روی آن عملکرد بهتری در بازی‌های تیم ملی داشته باشد، گفت: در گذشته این نظر را داشتم، اما امروز هرجایی که کادرفنی بخواهد بازی می‌کنم و تمام تلاشم را برای موفقیت تیم ملی انجام می‌دهم زیرا منافع ملی مهمتر از پست بازی من است. وی اضافه کرد: در
جام جهانی ۲۰۰۶ در حالی که تا روزهای آخر دفاع میانی بودم، به دلیل مصدومیت ستار زارع و پس از صحبت‌های برانکو و مربیان دیگر تیم ملی، در دفاع چپ بازی کردم. امروز هم شرایط به نحوی است که حاضرم برای موفقیت تیم ملی در هر پستی که کادر فنی بخواهد بازی کنم. مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان اضافه کرد: تیم ملی با پیروزی‌های ارزشمندی که در چین و کره به دست آورد، از نظر روحی - روانی در شرایط بسیار خوبی قرار گرفت و می‌توانیم در مسابقات غرب آسیا هم عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذاریم.

بودجه سپاهان از خراسان تامین می‌شود
قائم مقام سابق باشگاه ابومسلم گفت: می‌دانم که بخشی از بودجه باشگاهی مثل سپاهان از استان خراسان تامین می‌شود، اما باشگاهی مثل ابومسلم بی‌پول است. به گزاش فارس محمدرضا عباسی درباره شکست ۳ بر صفر ابومسلم در اولین بازی لیگ دسته اول مقابل نساجی گفت: ابومسلم تیم همیشگی من است و جای تاسف دارد که می‌گویند تیم سابق. من عمر ۴۰ ساله خود را به پای ‌این تیم گذاشته‌ام و به همین دلیل هر کسی که به‌این تیم آمده حاضر شده‌ام به آن کمک کنم.
وی افزود: در هیچ دوره‌ای در تاریخ سراغ نداریم که ابومسلم مقابل نساجی 3 گل دریافت کرده باشد. قطعا نتیجه بازی مربوط به اتفاقاتی است که در زمین رخ داده، اما اتفاقاتی که در بیرون زمین رخ می‌دهد تاثیر خود را در زمین هم می‌گذارد. ابومسلم و نساجی از سالیان دور رقیب هم بوده‌اند و سابقه نداشت که ابومسلم 3 گل از ‌این تیم دریافت کند. همیشه مسابقات ‌این دو تیم پرتنش و جذاب بود. نباید ابومسلم که از لیگ برتر به‌ این دسته سقوط کرده از تیمی‌که در لیگ دسته اول بود 3 گل می‌خورد. وی در پاسخ به ‌این سوال که چطور می‌شود استانی مثل خراسان رضوی با ‌این ثروت نتواند یک باشگاه قدیمی ‌خود را ساپورت مالی کند، گفت: ابومسلم متعلق به کل سه استان خراسان است. من هم نمی‌دانم چرا یکبار برای همیشه در استان تکلیف ‌این تیم را روشن نمی‌کنند. من می‌دانم که بخشی از بودجه باشگاه‌ها مثل سپاهان از خراسان تامین می‌شود، اما همین اعتبار به باشگاه‌های ابومسلم و پیام داده نمی‌شود. حضور ‌این دو تیم در لیگ برتر می‌تواند برای سایر تیم‌ها انگیزه معنوی‌ ایجاد کند. ‌این دو تیم می‌توانند لیگ را معطر کنند.

چلسی در برنامه مسابقات دست برد
سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد به قهرمان فصل قبل تهمت زد و اعلام کرد چلسی در برنامه مسابقات دست برده است. سر‌آلکس فرگوسن گفت: تصور می‌کنم درخشش چلسی در فصل جاری ناشی از دست بردن در تقویم مسابقات است. به نظر می‌رسد که آنها خود برنامه مسابقات‌شان را ردیف کرده‌اند.‌
این اظهارات سرمربی اسکاتلندی و ۶۸ ساله یونایتدی‌ها در آستانه هفته ششم لیگ، افترایی تازه به قدرت و درخشش مردان کارلو آنجلوتی بوده که در پنج هفته سپری شده، پیروزی‌های درخشانی داشته به طوری که آمار خیره‌کننده ۲۱ گل زده در مقابل یک گل خورده را ثبت کرده‌اند. فرگوسن افزود: آنها شروع واقعا بامزه‌ای در فصل جاری داشته‌اند. فصل قبل مقابل تیم‌های ضعیف کارشان را با زدن گل‌های بسیار به پایان بردند و الان همین کار را در فصل جاری انجام می‌دهند. البته در ‌این وضعیت نمایش چلسی کوبنده بوده است. به باور‌این مربی کاملا مجرب که از سال ۱۹۸۶ زمام امور شیاطین سرخ را برعهده داشته، کنار زدن رقیب استامفورد‌بریجی با توجه به‌این شرایط امری دشوار است.