ستاره ایرانی تیم فوتبال اوساسونا به دلیل تشدید بیماری ذات الریه در کلینیک سن میگوئل شهر پمپلونا بستری شد.

مسعود شجاعی که پیش از دیدار با مایورکا، دچار تب شدیدی شده بود و در این بازی به میدان نرفت، به توصیه پزشکان به کلینیک سن میگوئل رفت تا تحت درمان قرار بگیرد.

پزشکان ابتدا تشخیص داده بودند دچار تب شدیدی شده و به او استراحت دادند، اما پس از گذشت سه روز و رد احتمال ابتلا به آنفلوآنزا، او را به کلینیک اعزام کردند و مسعود شجاعی پس از معاینه در این کلینیک بستری شد. بعد از آزمایش‌های اولیه مشخص شد شجاعی به بیماری ذات‌الریه مبتلا شده است. دکتر «سیپریان» پس از معاینه شجاعی دستور به انجام آزمایش داد و ستاره ملی پوش کشورمان هم‌اکنون زیر نظر دکتر چارلز مراحل درمانی خود راپشت سر می گذارد.

ماتئوس سرمربی تیم ملی فوتبال بلغارستان شد


لوتار ماتئوس، بازیکن افسانه‌ای آلمان، به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال بلغارستان انتخاب شد. ماتئوس 49 ساله که سابقه مربیگری تیم فوتبال مجارستان را در کارنامه دارد با انعقاد قراردادی یک ساله هدایت بلغارستان را بر عهده گرفته است. چنانچه‌این مربی بتواند در پایان رقابت‌های مقدماتی یورو 2012 موفقیت آمیز عمل کند، قراردادش به مدت دو سال دیگر با‌این تیم تمدید خواهد شد. بر پایه گزارش یوفا، بوریسلاو میهایلف، رییس فدراسیون فوتبال بلغارستان، ضمن اعلام‌این خبر از تسانکو تسوتانف و میهایل مادانسکی به عنوان دستیاران ماتئوس نام برد.

میداوودی و آشوبی پای پلکان هواپیما برگشت خوردند


دو بازیکن استقلال به دلیل نداشتن گذرنامه نتوانستند تیم ملی فوتبال را در سفر به اردن همراهی کنند. کاروان تیم ملی در حالی برای حضور در مسابقات غرب آسیا راهی اردن شد که پای پلکان هواپیما مسوولان تیم ملی متوجه شدند میلاد میداوودی و فرزاد آشوبی گذرنامه ندارند. مسوولان تیم ملی در لحظاتی که سایر ملی پوشان در حال سوار شدن به هواپیما بودند متوجه شدند گذرنامه این دو بازیکن در باشگاه استقلال است. علی امیری معاون باشگاه استقلال در این زمینه به خبرگزاری فارس گفت: باشگاه‌ها مسوول جمع کردن گذرنامه بازیکنان تیم ملی نیستند. مسوولان مربوطه باید قبل از سفر مدارک بازیکنان را
جمع‌آوری کنند.