نایب ‌قهرمانی دوومیدانی در رقابت‌های غرب آسیا
تیم ملی دوومیدانی ایران عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های غرب آسیا را به خود اختصاص داد. رقابت‌های دوومیدانی غرب آسیا در شهر حلب سوریه به پایان رسید و طی آن تیم ایران با کسب ۱۰ مدال طلا، ۷ مدال نقره و ۶ برنز عنوان نایب قهرمانی رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

این در حالی است که تیم بحرین با کسب 11 مدال طلا،7 نقره و 9 برنز در مکان نخست جای گرفت. تیم‌های سوریه، قطر، عراق و عربستان نیز در مکان‌های بعدی جای گرفته‌اند، البته این رده‌بندی با احتساب مدال‌های مردان و زنان است، اما در بخش مردان ایران با کسب 7 مدال طلا، 4 نقره و 4 برنز در صدر جدول ایستاده است.

دعوت ابراهیمی و میرزایی به اردوی تیم ملی کشتی
سعید ابراهیمی و جمال میرزایی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد دعوت شدند. پس از کسب نتایج ضعیف در مسابقات جهانی مسکو، سرانجام کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد از تصمیمات قبلی خود کوتاه آمد و سعید ابراهیمی و جمال میرزایی را به اردو دعوت کرد تا این دو برای بازی‌های آسیایی آماده شوند، البته مربیان تیم ملی بنا به دلایلی که برای خود داشتند، فرصت رقابت را از دو ملی‌پوش ایران در مسابقات جهانی 2009 گرفتند و اجازه ندادند، این دو کشتی‌گیر شانسی برای شرکت در مسابقات جهانی 2010 مسکو داشته اند. حالا ظاهرا به این اشتباه پی برده شده و این دو کشتی‌گیر همدانی به اردو دعوت شده‌اند، البته این‌ دو آزادکار وزن‌های 84 و 96 کیلو تنها دو ماه زمان دارند تا خود را آماده کنند و مربیان فرصت تمرین منظم در اردوی تیم ملی طی 9 ماه گذشته را از آنها گرفته بودند.

پخش مستقیم دیدارهای تیم ملی والیبال در جام‌جهانی
رقابت‌های تیم ملی ایران در جام‌جهانی از شبکه سه سیما به صورت مستقیم پخش می‌شود. مسابقات جام‌جهانی والیبال در سال 2010 به میزبانی ایتالیا از روز شنبه، 3 مهر ماه سال جاری آغاز می‌شود. با تلاش مسوولان صدا و سیمای ایران رقابت‌های تیم ایران با حریفان قرار است از شبکه سوم سیما روی آنتن برود و به صورت مستقیم برای علاقمندان به والیبال پخش شود. حسین آقازمانی با تایید این خبر گفت: طبق برنامه قرار است این مسابقات را به صورت مستقیم از شبکه سه پخش کنیم. پیش از آغاز مسابقات جام‌جهانی بسکتبال که حدود یک ماه پیش برگزار شد، مسوولان صدا و سیما قول داده بودند که مسابقات تیم ملی ایران را از شبکه سه پخش کنند، اما بنا به دلایلی این امر تنها در دیدار نخست ملی‌پوشان محقق شد.