به خاطر پول به تراکتورسازی نرفتم
بازیکن خط میانی تیم ملی فوتبال ایران گفت: به خاطر پول تراکتورسازی را انتخاب نکردم. اگر این‌طور بود، به لیگ امارات می‌رفتم. آندرانیک تیموریان که به تازگی به تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پیوسته است، درباره حضورش در این تیم عنوان کرد: باشگاه تراکتورسازی و مدیرعامل آن را بسیار صادق دیدم.

مذاکرات ما با هم بیش از یک ساعت طول نکشید و آنها شرایطم را قبول کردند و در نهایت با هم به توافق رسیدیم. بازیکن سال‌های پیش فولام و بولتون در پاسخ به این سوال که آیا مسائل مالی، تعیین کننده تصمیم نهایی‌اش بود، گفت: به هیچ وجه. چرا که اگر مسائل مالی را در اولویت قرار می‌دادم، می‌توانستم به لیگ امارات بروم. برای پول به تراکتورسازی نرفتم.


فیروز کریمی تعهد داد
رییس سازمان لیگ برتر گفت: پس از تعهدی که فیروز کریمی و باشگاهش داد او می‌تواند در لیگ دسته اول، مربیگری کند. عزیزمحمدی درباره وضعیت فیروز کریمی و اینکه شنیده می‌شود کارت مربیگری او برای حضور و فعالیت در لیگ دسته اول صادر شده است، گفت: با توجه به اینکه هم خودش و هم باشگاهش تعهد داده‌اند که مسایل را رعایت کنند، به شرط اینکه او تسویه حسابش را از باشگاه قبلی دریافت و به فدراسیون فوتبال ارائه کند، می‌تواند در رقابت‌های لیگ دسته اول حضور داشته باشد.


ابومسلم را در حد صعود به لیگ برتر ندیدم
سرمربی مستعفی تیم فوتبال ابومسلم گفت: به علت اینکه تیم مشهدی را در حد صعود به لیگ برتر ندیدم، استعفا کردم. مجید نامجومطلق درخصوص علت استعفایش از سرمربیگری تیم فوتبال ابومسلم اظهار کرد: هدفم کمک بود و تمام تلاش خود را انجام دادم تا این تیم را برای صعود به لیگ برتر آماده کنم. شهسواری مدیر بسیار قدرتمندی است و توانست در مدت 20 روز تیم را آماده مسابقات کند. وی ادامه داد: انتظار من تیمی بود که بتواند به لیگ برتر صعود کند، اما در یک هفته‌ای که با بازیکنان تمرین کردم چنین پتانسیلی در آنها ندیدم و همین امر باعث شد که از تیم جدا شوم. سرمربی مستعفی ابومسلم در مورد پیشنهاد از سایر تیم‌ها خاطرنشان کرد: در لیگ دسته اول پیشنهاد‌های زیادی دریافت کرده‌ام، اما ترجیح می‌دهم در تیمی فعالیت کنم که پتانسیل صعود به لیگ برتر را داشته باشد. برای اعتبار خودم ارزش قائلم و همه از من انتظار دارند.