حضورم به عنوان سفیر شایعه است

رییس سازمان تربیت‌بدنی از بازیکنان تیم ملی فوتبال خواست تا در رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال آسیا شخصیت ایرانی خود را به جهانیان نشان دهند. به گزارش ایسنا، علی سعیدلو پس از حضور در تمرین تیم ملی در جمع بازیکنان با ابراز خوشحالی از حضور بر سر تمرینات تیم ملی گفت: برای بنده جای خوشحالی است که در آغاز هفته‌ دفاع مقدس بر سر تمرینات تیم ملی حاضر شدم تا روحیه و تلاش شما جوانان ایرانی را ببینم. وی با بیان اینکه ما برای تیم‌های ملی در هیچ رشته‌ای هیچ مانعی برای انجام دیدار‌های تدارکاتی نداریم، گفت: چند روز پیش به اردوی تیم وزنه برداری رفته بودم که در آن اردو یکی از وزنه برداران گلایه کرد که کفش مشکل‌داری دارد که من هم از مسوولان آن تیم گلایه کردم و گفتم که ما هیچ کمبودی نداریم. من از شما بازیکنان می‌خواهم اگر مشکل یا کمبودی دارید آن را به من منتقل کنید؛ چرا که باید شما در همه چیز بهترین باشید. من اینجا از رییس فدراسیون فوتبال می‌خواهم که باید تیم ملی فوتبال ما مرتب‌ترین، آراسته‌ترین تیم در جام ملت‌های آسیا باشد و هیچ تیمی به لحاظ آراستگی نباید بهتر از ما باشد. تمام هزینه‌هایش را هم می‌دهیم. برای کارهای بزرگ باید اراده بزرگ داشته باشیم.

سعیدلو درباره افشین قطبی هم گفت: با قطبی هم جلساتی داشته‌ام. من در مورد مسائل فنی دخالت نمی‌کنم؛ اما تجربیات مدیریتی‌مان را منعکس کرده و می‌کنیم و قطعا از قطبی حمایت خواهیم کرد. امیدوارم که تیم‌های ملی موفق باشند.

علی سعیدلو در پایان بازدید از اردوی تیم‌های ملی گفت: خوشبختانه ورزش کشور در مسیر پیشرفت قرار گرفته است و تمام تلاش ما این است که بتوانیم مردم را خوشحال کنیم. حضور تیم ملی بسکتبال در جام‌جهانی و شرکت تیم ملی والیبال در این رقابت‌ها نشان‌دهنده وضعیت رو به رشد ورزش ایران است. ورزش ما ظرفیت خوبی دارد و در هیچ دولتی به اندازه دولت کنونی به آن نگاه نشده است. وی درباره ارزیابی‌اش از وضعیت تیم‌های ایران برای حضور در بازی‌های آسیایی گوانگجو گفت: فکر می‌کنم همه فدراسیون‌های ما بتوانند از ظرفیت‌های خود استفاده کنند، اما باید بگویم تا پایان سال و به ویژه در بازی‌های آسیایی گوانگجو مشکلی بابت اعتبار نخواهیم داشت.

سعیدلو درباره گلایه برخی بازیکنان تیم ملی هم گفت: آن گلایه نیست، بلکه انتظارات به حقی است که بازیکنان دارند، اما همین‌جا اعلام می‌کنم، اگر فدراسیونی به لحاظ تدارکاتی برای تیم‌های ملی کم بگذارد خودش را مدیون این جوانان می‌کند.

سعیدلو درباره شایعه انتخابش به عنوان سفیر ایران درلندن پس از دیدار با رحیم مشایی گفت: چنین چیزی صحت ندارد و من خودم دنبال این هستم تا ببینم چه کسی این شایعه را مطرح کرده است.