وحید هاشمیان مذاکره با تراکتورسازی را تایید کرد
مهاجم سابق تیم‌های بایرن مونیخ و بوخوم انجام مذاکرات با باشگاه تراکتورسازی تبریز را تایید کرد. به گزارش سایت شخصی هاشمیان، در شرایطی که در روز‌های گذشته فراز کمالوند سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز از انجام مذاکرات با وحید هاشمیان خبر داده بود،‌ این مهاجم باسابقه فوتبال ملی ایران و باشگاهی آلمان این گفت و گوها را تایید کرد.

این در حالی است که به گفته هاشمیان قرار است در گفت و گوهایی چند روز آینده نماینده او با مدیران باشگاه تراکتورسازی وضعیت این مذاکرات مشخص شود. یک‌شنبه «آندرانیک تیموریان» بازیکن ملی‌پوش فوتبال ایران هم با قراردادی یک ساله به این تیم پیوست. تا پایان هفته نهم لیگ برتر تیم تراکتورسازی تبریز با 12 امتیاز در رده نهم جدول ایستاده است.

افتخارات ایران را تکرار می‌کنیم
مربی تیم فوتبال امید ایران با بیان اینکه افتخارات فوتبال ایران در بازی‌های آسیایی را در گوانگجو تکرار می‌کنیم، تصریح کرد: هدف‌مان در بازی‌های آسیایی قرار گرفتن روی سکو و کسب مدال است. امیرحسین پیروانی با اشاره به اینکه موفقیت در بازی‌های آسیایی مقدمه صعود به بازی‌های المپیک خواهد بود، افزود: تیم فوتبال امید از بازیکنان باتجربه و کارآمدی برخوردار است که این روزها در مسابقات لیگ برتر جزو آماده‌ترین نفرات هستند و اعتقاد دارم با اضافه شدن سه بازیکن بزرگسال توان فتح یکی از سکوهای اول تا سوم بازی‌های آسیایی را داریم. پیروانی تصریح کرد: با وجود اینکه تیم امید تدارک لازم برای بازی‌های آسیایی را نداشته، اما تاکنون در نتیجه‌گیری موفق عمل کرده و پیروزی 2 بر صفر مقابل لهستان گویای همین واقعیت است. امیدوارم این روند در بازی‌های آسیایی نیز تداوم یابد.

پیکان چهارشنبه بدون احمدزاده تمرین می‌کند؟
سه روز از شکست سنگین مقابل فولاد اهواز می‌گذرد، ‏ در حالی که کسی از محمد احمدزاده‌، سرمربی تیم پیکان خبری ندارد. به گزارش ایلنا به نقل از یک مقام آگاه در باشگاه پیکان‌، احمدزاده هنوز با مدیران این باشگاه هم تماسی نگرفته است. گفته می‌شود او تلفن همراهش را خاموش کرده و به تماس‌هایی هم که با تلفن منزلش گرفته می‌شود‌، پاسخی نمی‌دهد. بر اساس شنیده‌ها‌، سرمربی شمالی تیم پیکان‌، پس از شکست 6 بر صفر مقابل فولاد اهواز در هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران‌، در رختکن از بازیکنان تیمش خداحافظی کرده‌، با این حال او هنوز کتبی استعفا نداده است. از باشگاه پیکان خبر می‌رسد که نشست هیات مدیره به دلیل بی‌اطلاعی از وضعیت سرمربی باز هم به تعویق افتاده است.