نماینده ایران مقابل پرافتخارترین باشگاه آسیا

امروز و ازساعت ۱۸:۳۰ دقیقه تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان نماینده فوتبال ایران در دور رفت مرحله یک‌ چهارم نهایی لیگ قهرمانان با تیم پوهانگ کره جنوبی؛ پرافتخارترین باشگاه آسیا مصاف خواهد کرد. ایران از صعود به مرحله دوم بازماند

تیم بانوان والیبال جوانان کشورمان در دومین دیدار خود در رقابت‎های قهرمانی آسیا با نتیجه ۳ بر یک به کره جنوبی باخت و از صعود به مرحله دوم این مسابقات بازماند.

اریکسون گزینه مربیگری الهلال عربستان

«اسون گوران اریکسون» پس از اینکه نتوانست با مسوولان آستون ویلا برای هدایت این تیم به توافق برسد، احتمالا مربی الهلال عربستان خواهد شد.

اعزام ژیمناستیک و تنیس روی میز به گوانگ ژو

هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با اعزام ورزشکاران ژیمناستیک و تنیس روی میز به بازی‌های آسیایی موافقت کرد.

پاسخ رد علی پروین به استیل‌آذین

علی پروین پیشنهاد سرمربیگری استیل‌آذین را رد کرد. او در پاسخ به مدیریت باشگاه استیل‌آذین که پیشنهاد سرمربیگری را داده بود، گفت: «من سرمربی استیل‌آذین نمی‌شوم.»

آشتی‌کنان کریمی و کعبی

حسین کعبی پس از تمرین روز گذشته استیل آذین ضمن روبوسی با کریمی دقایقی با او به صورت خصوصی گفت‌وگو کرد تا عملا شایعات در خصوص مسائل به وجود آمده اخیر از بین برود، همین موضوع باعث شد تا بازیکنان استیل آذین با دیدن روبوسی دوبازیکن تیمشان را تشویق کنند.

وزیر نیرو: تیم محبوب برق را حمایت می‏کنیم

مجید نامجو، وزیر نیرو با اشاره به قدمت باشگاه برق شیراز گفت: این تیم پرسابقه، سرمایه است و با هماهنگی بنده و استاندار فارس امیدواریم مشکلات این تیم بیش از پیش حل و فصل شود.

سیدمهدی رحمتی مسافر گوانگجو شد

امیر قلعه‌نویی و کادرفنی تیم ملی فوتبال امید برای حضور سیدمهدی رحمتی در بازی‌های آسیایی گوانگجو به توافق رسیدند.

کامرون یا آفریقای‌جنوبی حریف تیم امید ایران

عباس ترابیان سرپرست کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال می‌گوید: از میان کامرون و آفریقای‌جنوبی یکی حریف تدارکاتی تیم امید ایران خواهد بود.