خوزه مورینیو جانشین کاسیاس می‌شود

خوزه مورینیو در آکادمی‌رئال مادرید به عنوان دروازه‌بان ثبت نام کرد. خوزه پسر مورینیو به عنوان دروازه‌بان تیم زیر ۱۶ سال رئال مادرید زیر نظر آکادمی‌رئال مادرید ثبت نام کرد و در اولین بازی رسمی‌این تیم نیز درخشید. نام پسر خوزه مورینیو نیز خوزه مورینیو است. میثاقیان: از بارسلونا هم بهتریم!!

اکبر میثاقیان سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز در مورد داشتن بهترین خط حمله لیگ گفت: من لذت می‌برم که چنین آماری داریم و چنین مساله‌ای از عهده هر کسی بر نمی‌آید. بارسلونا هم در دو سه بازی نتوانسته ۱۰ گل بزند، اما ما توانستیم به این آمار دست پیدا کنیم. تیم شهرداری تبریز در انتهای فصل بی شک در بین ۱۰ تیم برتر جدول خواهد بود.

مارادونا علاقه‌مند به مربیگری پرتغال

دیه‌گو مارادونا آماده مربیگری تیم ملی پرتغال است. پرتغالی‌ها کارلوس کئیروش، مربی خود را برکنار کرده‌اند. هنوزفدراسیون فوتبال پرتغال نسبت به این خبر واکنشی نشان نداده است.

تیموریان درحال پیوستن به سپاهان

آندرانیک تیموریان در حال پیوستن به تیم فوتبال سپاهان اصفهان است. امیر قلعه‌نویی با تایید این خبر گفت: آندو بازیکن بسیار خوبی است که می‌تواند در ترکیب سپاهان خیلی به ما کمک کند. ما درصدد جذب او هستیم، اما حضورش در سپاهان هنوز قطعی نشده است.

سفر اعضای کادر فنی تیم ملی به فولادشهر

افشین قطبی، سرمربی تیم ملی فوتبال و سایر اعضای کادر فنی این تیم، روز چهارشنبه به اصفهان سفر می‌کنند تا بازی ذوب‌آهن با پوهانگ را که از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود از نزدیک تماشا کنند.

فقط ۷۳هزار یورو برای خرگوش چاق

رونالدو ستاره برزیلی سال‌های دور رئال مادرید با پیشنهاد تیم ملبورن‌هارتس استرالیایی مواجه شده است. اضافه وزن شدید و سن بالا (۳۳ سال) باعث شده این باشگاه متوسط استرالیایی به خود اجازه دهد برای خرید ستاره بی‌بدیل سال‌های دور بارسلونا و رئال مادرید برای یک فصل فقط مبلغ ۷۳ هزار یورو را پیشنهاد کند.

آرسنال با ونگر ۱۰۰۰ گله شد

آلکس سونگ در دیدار با بولتون که با نتیجه ۴ بر یک به سود توپچی‌ها به پایان رسید، گل سوم آرسنال و گل هزارم این تیم تحت مربیگری آرسن ونگر را به ثمر رساند.