علی کریمی‌اشک کعبی را درآورد!

لوبیسا تومباکوویچ سرمربی تیم استیل آذین تهران با بیان اینکه گفته بودند استیل آذین دارای بازیکنان بزرگی است، اما این بازیکنان بزرگ باید در زمین خودشان را نشان دهند، افزود: فکر نمی‌کنم آنها بازیکنان بزرگی باشند و باید در آینده کار بیشتری انجام دهند چرا که تا رسیدن به روحیه جنگندگی فاصله زیادی دارند. وی اظهار داشت: بازیکنان ما در این بازی تکروی نکردند و برای خودشان توپ نزدند و با پاس کاری و حفظ توپ کارهای محوله را انجام دادند، اما باید فرصت بیشتری داده شود تا آنها با کار و ایده‌های مربی آشنا شوند.

وی در خصوص درگیری لفظی بین کعبی و علی کریمی ‌اظهار داشت: آنچه به من گفته‌اند این بوده است که کعبی خودش تقاضای تعویض داشته است که کریمی ‌با این کار وی مخالف بود!

از حواشی این دیدار درگیری مستمر لفظی بین علی کریمی ‌و حسین کعبی در جریان بازی بود که کریمی ‌از سرمربی تیم می‌خواست کعبی را به جهت از دست دادن دو موقعیت گل تعویض کند! و حسین کعبی نیز در حین بازی عکس‌العمل‌هایی در پاسخ به این درخواست از خود نشان ‌داد. کعبی در آخر بازی نیز با گریه زمین را ترک کرد که به نظر می‌رسید ناشی از برخورد‌های علی کریمی ‌با او باشد.

روابط تیره چند بازیکن سرشناس استیل آذین با علی کریمی

اما سایت گل خبرجالبی درخصوص وضعیت فعلی تیم استیل آذین و علی کریمی داده و نوشته است: هر چند بازگشت علی کریمی به استیل آذین از لحاظ فنی به سود این تیم شد، ولی این موضوع حاشیه‌هایی را به همراه داشته است.

چند بازیکن سرشناس استیل آذین در حال حاضر رابطه چندان خوبی با جادوگر ندارند و گفته می‌شود که فوتبالیست‌های این تیم به دو باند مختلف تقسیم شده‌اند که یک باند متعلق به طرفداران کریمی است و در باند دیگر مخالفان این بازیکن حضور دارند.

در بین دو نیمه دیدار استیل آذین و تراکتورسازی که با شکست یاران کریمی همراه بود، این بازیکن در رختکن از بازی تیمش انتقاد کرد و حتی صدای او بلند شد که این موضوع برای چند بازیکن سرشناس استیل آذین چندان جالب توجه نبود.

در حال حاضر بازیکنانی مثل مهدوی‌کیا، سیاوش اکبرپور، حسین کاظمی و چند بازیکن دیگر در جبهه مخالفان کریمی قرار دارند و چند بازیکن مثل عشوری‌زاد، حسن اشجاری، نشاط‌جو، میلاد زنیدپور، فریدون زندی و محمد غلامی هم در باند کریمی هستند. به نظر می‌رسد حاشیه‌های زیادی در این تیم پرستاره همچنان وجود دارد و مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار این تیم خواهد بود.