دایی حق ندارد طلبکار باشد

تهیه‌کننده و مجری برنامه ورزش از نگاه دو با انتقاد از برخی بخش‌های برنامه نود گفت: اگر جای عادل فردوسی‌پور بودم، حتی دو دقیقه هم به علی دایی وقت نمی‌دادم. به گزارش خبرگزاری مهر، جهانگیر کوثری تهیه‌کننده و مجری ورزش از شبکه دو هر چند نمی‌خواست مستقیما از برنامه نود و عادل فردوسی پور انتقاد کند، ولی به نظر می‌رسید با برخی سیاست‌های این برنامه موافق نیست و حتی آن را زرد و برای مخاطب مفید نمی‌داند.

کوثری در پاسخ به این پرسش که «به عنوان یک کارشناس فکر می‌کنید شیوه پرداخت سوژه‌ها در برنامه نود چگونه است؟» گفت: ببینید من خودم در شبکه دو تهیه کننده و مجری هستم و نمی‌توانم در مورد نود نظر قاطع بدهم و به دلایل مختلف برای این برنامه نظر کارشناسی الان ندارم.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه «مثلا اگر علی دایی می‌آمد برنامه شما، دو ساعت ونیم به او برای طرح موضوعات حقوقی‌اش وقت می‌دادید؟» گفت: نه. من برای این موضوعی که گفتید حتی دو دقیقه هم به علی دایی وقت نمی‌دادم. برای طلب شخصی یک نفر که شاید به واقع هم طلبکار نبوده است، یعنی اگر اینها را در دو کفه ترازو بگذاریم طلب ایشان را با موقعیت فوتبال ما که در مقابل عربستان رقم خورد، به نظر من دایی نباید از این فوتبال طلبکار باشد.

جهانگیر کوثری در پاسخ به این پرسش که تصور نمی‌کنید با این نظر شما دایی ناراحت شود، گفت: نباید اینطور باشد. من تصور می‌کنم ما آنقدر کمبود و مشکل در فوتبال کشور داریم که مساله شخصی طلب آقای دایی از فدراسیون فوتبال جای طرح در تلویزیون پیدا نمی‌کند، بلکه باید برود در یک دادگاه شکایت را بررسی کند، قاضی دادگاه رای می‌دهد و قضیه حل می‌شود، برای اینکار نباید وقت تلویزیون و مردم را بگیریم.