رییسی که خودش راسرپرست کرد!

با اتمام دوره سرپرستی علیرضا هوشنگ نژاد در هیات شنای استان خراسان رضوی، امیرحسین آیت اللهی رییس فدراسیون شنا؛ به عنوان سرپرست هیات شنای این استان مشغول به کار شد!! این البته یک نمونه ازکارهای عجیب وغریب آقای رییس است. حالم از این فوتبال به هم می‌خورد

امیررضا واعظی آشتیانی، عضو فعلی هیات مدیره باشگاه استیل آذین در مورد شایعه مدیرعاملی‌اش در استیل آذین تاکید می‌کند: «من قبلا هم گفته‌ام که مدیرعامل نمی‌شوم و حالم از این فوتبال به هم می‌خورد.»

صعود بانوان پینگ‌پنگ‌باز در رده‌بندی جهانی

بانوان تنیس روی میز ایران در جدیدترین رده‎بندی فدراسیون جهانی این رشته ۴۷ پله صعود کردند. در این رده‌بندی ۱۲۶۳ بازیکن از سراسر جهان حضور دارند.

جدایی دست نشان از ابومسلم

در فاصله دو هفته تا آغاز لیگ دسته اول، نادر دست‌نشان از ابومسلم جدا شد. وی گفت: به دلایل شخصی از ابومسلم جدا شدم و ترجیح می‌دهم این دلایل را برای خودم نگه دارم و اعلام نکنم.

آمریکا و روسیه به هم رسیدند

رقابت‌های جام‌‌جهانی بسکتبال ۲۰۱۰ ترکیه دوشنبه شب با دو بازی پیگیری شد و تیم‌های آمریکا و روسیه با شکست حریفان خود به مرحله یک‌چهارم نهایی راه پیدا کردند و در این مرحله با هم بازی می‌کنند.

لو: چرا بالاک باید خداحافظی کند؟

یواخیم لو، سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان پس از دیدار کوتاهی که بازیکن حال حاضر بایر لورکوزن داشت، درباره شایعه خداحافظی بالاک از بازی‌های ملی گفت: «صددرصد بر این باورم که او این کار را نخواهد کرد. از این گونه جنجال آفرینی‌ها شگفت زده شده‌ام. نمی‌دانم، او چرا باید این کار را بکند.»

۲طلا برای ایران،‌ ۲۶ امتیاز برای روس‌ها

در پایان رقابت‌های ۳ وزن اول مسابقات کشتی فرنگی ۲۰۱۰ جهان،‌ ایران صاحب ۲ مدال طلا و روسیه صاحب ۲۶ امتیاز شد.

پیوستن تیموریان به استقلال منتفی شد

مسوولان باشگاه استقلال باتوجه به تکمیل بودن لیست بازیکنان بزرگسال دیگر تمایلی برای به خدمت گرفتن آندرانیک تیموریان ندارند.