انتقاد تند یزدانی خرم از کمیته ملی المپیک

حیف که مسابقات جهانی کشتی از تلویزیون ایران پخش نشد!

رییس فدراسیون کشتی از پخش نشدن مسابقات جهانی از رسانه ملی انتقاد کرد. محمدرضا یزدانی خرم گفت: دو کشتی‌گیر ما کشتی‌های جذابی گرفتند، اما متاسفانه مردم ما از دیدن این رقابت جذاب محروم بودند و فقط توانستند مسابقه فینال را آن هم با ۲۰-۱۵ دقیقه تاخیر ببینند. حیف بود که از تلویزیون ملی ایران این رقابت‌ها پخش نشد. این در حالی است که در کشورهایی چون آمریکا، روسیه و آذربایجان مسابقات را کامل پخش کردند، حتی BBC و CNN هم بازی‌ها را پخش کردند.

رییس فدراسیون کشتی درباره مشکل کمبود بودجه کمیته ملی المپیک گفت: یکی از اشتباهات علی آبادی این بود که به کمیته ملی المپیک رفت. از روز اول به او گفتیم که نرود. او باید بداند که مسوولیت کمیته ملی المپیک را به عهده گرفته نه کمیته دولتی المپیک! و نباید به بودجه دولت اتکا کند. مسوولان این کمیته باید بتوانند از ارگان‌ها و نهادهای مختلف مانند بازار، مراکز اقتصادی و... اعتبار جذب کنند. آنها باید کار تجاری کنند و اگر نمی‌توانند بروند و کمیته را به دست افرادی بدهند که می‌توانند کار اقتصادی انجام دهند، کسانی که جامعه آنها را قبول دارد و به اعتبار آنها در کمیته ملی المپیک سرمایه‌گذاری می‌کند.

وی تاکید کرد: این درست نیست که مدام به ما بگویند پول نداریم که به شما بدهیم. حالا پول نمی‌دهند بعد از ما مدال می‌خواهند. وی افزود: باید ذهن مردم را روشن کنیم. این حرف‌ها را می‌زنم که مردم شرایط را درک کنند.

حالا خود مسوولان کمیته هم احساس یاس می‌کنند. بهتر است در این شرایط از مسوولیت کنار بروند، شاید یک آدم موثر بیاید و بتواند در مدت زمان باقیمانده اوضاع را سامان دهد. اینها به دنبال کار خودشان هستند و وقت خود را صددرصد به کمیته اختصاص نمی‌دهند. اینها کمیته را پاتوقی کرده‌اند که در آنجا کارهای خودشان را انجام دهند.