نشان برنز پرتاب دیسک جهان برای حدادی

رقابت‌های دوومیدانی جام بین‌ قاره‌ای در شهر استلیت کرواسی برگزار شد و احسان حدادی در ماده پرتاب دیسک که تنها نماینده ایران در قالب تیم آسیا بود با رکورد ۶۴ متر و ۵۵ سانتی‌متر در مکان سوم این رقابت‌ها ایستاد و مدال برنز را از خود کرد. ۳۳ کشور درتنیس فیوچرزتهران

تنیسورهای ۳۳ کشور جهان برای حضور در مسابقات بین‌المللی فیوچرز تهران اعلام آمادگی کرده‌اند. رقابت‌های تنیس فیوچرز تهران از ۲۷ شهریورماه با برگزاری جدول انتخابی در مجموعه ورزشی انقلاب تهران آغاز می‌شود.

اعلام سهمیه‌کشتی‌گیران برای المپیک لندن

فدراسیون بین‌المللی کشتی(فیلا)‌، سهمیه حضور کشتی‌گیران را در رقابت‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن مشخص کرد .در کنگره فیلا که در مسکو به پایان رسید‌، ۳۸۸ سهمیه حضور کشتی‌گیران در رقابت‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن مشخص شد

در بازی با آمریکا حاشیه‌های زیادی برای ما ساختند

رضا مشحون، مدیر تیم‌های ملی بسکتبال گفت‌: در بازی با آمریکا حاشیه‌های زیادی برای ما ساخته بودند نه از نظر داخلی، بلکه مطبوعات و روزنامه‌نگاران خارجی، ولی ما از روز اول هم گفتیم برای ورزش آمدیم و به حاشیه‌ها توجهی نداریم.

رده‌های ۱۱۴ و ۱۱۶ برای قایقرانان ایران

رقابت‌های جهانی بادبانی دانمارک با کسب رده‌های ۱۱۴ و ۱۱۶ برای قایقرانان ایران به پایان رسید. سینا آرش در رده ۱۱۴ و یونس معتصم در رده ۱۱۶ جهان ایستادند.

تیم ملی اسکی روی چمن به ایتالیا می‌رود

تیم ملی اسکی روی چمن کشورمان در دو قسمت مردان و زنان ۲۰ شهریور ماه عازم فینال مسابقات جهانی ایتالیا می‌شود. این رقابت‌ها از ۲۴ شهریور ماه در میلان ایتالیا با حضور تیم‌های مطرح جهان برگزار می‌شود.

اسلوونی و ترکیه در جمع هشت تیم برتر

تیم‌های اسلوونی و ترکیه در جمع هشت تیم برتر رقابت‌های بسکتبال قهرمانی جهان قرار گرفتند.

اعزام تیم ملی شمشیربازی به مسابقات جهانی

۱۴ شمشیرباز ایران در مسابقات جهانی فرانسه در سه اسلحه شرکت خواهند کرد.

این رقابت‌ها در روزهای ۱۳ تا ۲۲ آبان ماه امسال در پاریس برگزار می‌شود و ملی پوشان شمشیربازی ایران در سه اسلحه به صورت تیمی‌ و انفرادی به میدان می‌روند.