برای انتقام گرفتن به سئول نیامد‌ه‌ایم

افشین قطبی در آستانه‌ دیدار با تیم ملی فوتبال کره‌‌جنوبی تاکید کرد که در دیدار دوستانه با این تیم، قصد انتقام گرفتن از حریف را ندارد. ۵ /۲ میلیارد تومان برای یک فصل

قرارداد حمایت مالی شهرداری تهران از باشگاه استقلال تا هفته آینده رسمی ‌می‌شود تا آبی‌پوشان فصل جاری لیگ برتر را با نام این حامی ‌مالی روی پیراهن به اتمام برسانند. ظاهرا قرارداد همکاری باشگاه استقلال با شهرداری تهران به ارزش دو میلیارد و پانصد میلیون تومان است که شامل کلیه دیدارهای داخلی آبی‌پوشان در لیگ برتر و جام حذفی می‌شود.

جشن پنجاهمین سالگرد تولد مارادونا

باشگاه ناپل ایتالیا برای قدردانی از زحمات دیگو مارادونا، قصد دارند مراسم جشن تولد او را در تاریخ ۳۰ اکتبر برپا سازند. قرار است در این ضیافت دیداری بزرگ با حضور جمعی از دوستان و همبازیان قدیم وی انجام شود و خود وی نیز در ورزشگاه سان‌پائولو به بازی بپردازد.

نمی‌توانیم «عماد رضا» را جذب کنیم

علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با عمادرضا مذاکره کرده‌ایم، اما فکر نمی‌کنم با توجه به قرارداد او با تیم مصری بتواند به پرسپولیس بیاید.

فشار مطبوعات پس از رسوایی اخلاقی رونی

پس از انتشار خبر رسوایی اخلاقی جدید وین رونی، عمده رسانه‌های نوشتاری این کشور خواهان عدم بهره‌گیری از این مهاجم ۲۴ ساله در بازی امشب در ورزشگاه سن‌‌جاکوپ بازل در مرحله مقدماتی جام‌ملت‌های ۲۰۱۲ شدند.

شکست دادن اسپانیا کار سختی است

سرخیو باتیستا سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین قبل از بازی با تیم ملی اسپانیا قهرمان اروپا و جهان گفت: قبول کنید که شکست دادن اسپانیا کار سختی است.

میلاد میداوودی ترانسفر نمی‌شود

علی امیری معاون استقلال گفت: برخلاف برخی اخبار منتشره، باشگاه قصد ترانسفر کردن میداوودی را ندارد.

احتمال غیبت خسرو حیدری مقابل کره‌جنوبی

خسرو حیدری مدافع راست تیم ملی که نمایش چندان خوبی مقابل چین نداشت، شاید در بازی با کره‌جنوبی غایب باشد. این مدافع سپاهانی‌ها از ناحیه زانو دچار آسیب‌دیدگی شده است و حضورش در دیدار مقابل کره در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.