هشت میلیارد به کمیته ملی المپیک پرداخت می‌شود

احمد ارشدی معاون مالی اداری کمیته ملی المپیک گفت: پیگیر دریافت ۱۰ میلیارد باقیمانده کمیته ملی المپیک هستیم. خوشبختانه پرداخت ۸ میلیارد از باقیمانده بودجه قطعی شده و طی یکی دو روز آینده پول به حساب کمیته واریز خواهد شد. ایران از دکتر توکل حمایت نکرد

انتخابات هیات رییسه فیلا روزشنبه قبل از‌‌آغاز مسابقات قهرمانی جهان انجام شد و محمد توکل که در چند سال اخیر نماینده ایران در این هیات رییسه بود، رای نیاورد. مهدی خالدی که زمانی عضو کمیته داوران فیلا بود، این اتفاق را فاجعه‌‌ای برای کشتی ایران دانست و گفت:‌ این نتیجه حمایت نکردن کشورمان از توکل بود.

قائم مقامی و پورکاشیان بهترین شطرنج بازان ایران

فدراسیون بین المللی شطرنج فیده با آغاز ماه سپتامبر، فهرست جدید ریتینگ را اعلام کرد و بر این اساس احسان قائم مقامی و آتوسا پورکاشیان کماکان در صدر شطرنج‌بازان ایران قرار دارند.

فدرر در یک هشتم نهایی

ششمین روز رقابت‌های تنیس آزاد آمریکا در نیویورک با راهیابی راجر فدرر قهرمان پنج دوره رقابت‌های تنیس آزاد آمریکا به دور یک هشتم نهایی این رقابت‌ها همراه بود. به نظر می‌رسد مرد شماره ‌٢ تنیس جهان در US open توقف‌ناپذیر باشد.

سایتی‌اف به تالار افتخارات فیلا پیوست

بوایسار سایتی‌اف کشتی‌گیر افسانه ای وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد روسیه که ۹ طلای جهان و المپیک را در کارنامه دارد، با این که هنوز احتمال حضور او در میادین کشتی وجود دارد، به عضویت تالار افتخارات فیلا در آمد.

نوشاد عالمیان در رده ۱۷۳ دنیا

فدراسیون جهانی تنیس روی میز (ITTF) رده‌بندی ورزشکاران جهان در ماه سپتامبر ۲۰۱۰ را اعلام کرد که حضور نوشاد عالمیان در رده ۱۷۳ مهم‌ترین نکته در این رنکینگ است.

قایقرانان جوان ایران هشتم جهان شدند

تیم ملی کانوپولوی مردان رده سنی جوانان، عنوان هشتمی مسابقات قهرمانی جهان در ایتالیا را از آن خود ساختند.

پیکار حدادی در دو و میدانی بین قاره‌ای

احسان حدادی پرتابگر دیسک کشورمان در رقابت‌های دو و میدانی بین قاره‌ای در شهر اشپیلت کرواسی با حریفان خود به رقابت می‌پردازد.