۸۰۰ میلیون همراه اول برای تراکتورسازی

صابر فیضی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از انعقاد قرارداد ۸۰۰ میلیون تومانی با تیم تراکتورسازی تبریز برای اسپانسری یک فصل لیگ برتر فوتبال کشور خبر داد. استیل‌آذین به شرایط ایده‌آل برمی‌گردد

علی کریمی‌، بازیکن تیم استیل آذین تهران گفت: به خاطر شرایط استیل‌آذین فعلا دوست ندارم زیاد مصاحبه کنم؛ اما ان‌شاءالله به شرایط ایده‌ال باز می‌گردیم. ما در شرایط فعلی به یک برد نیاز داریم و با یک پیروزی به شرایط مطلوب بازخواهیم گشت.

شمسایی دعوت نشد

حسین شمس، سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان با هدف آماده سازی تیم ملی فوتسال کشورمان برای حضور در تورنمنت جایزه بزرگ برزیل ۲۵ بازیکن را به اردوی این تیم فراخواند که در بین آنها نام وحید شمسایی، کاپیتان تیم فولادماهان اصفهان دیده نمی‌شود.

اشتباه فدراسیون فوتبال در اعلام برنامه تیم امید

در شرایطی که روز شنبه فدراسیون فوتبال اعلام کرد که تیم‌های امید ایران و کامرون در روز ۲۵ آبان رودرروی هم قرار می‌گیرند؛ اما امکان برگزاری این بازی در این تاریخ به دلیل حضور تیم امید ایران در چین برای حضور در بازی‌های آسیایی گوانگجو وجود ندارد.

تکذیب جذب عمادرضا و تیموریان

مسوولان باشگاه پرسپولیس خبر جذب عماد رضا و آندرانیک تیموریان را تکذیب کردند.

پسر زیدان برای رئال مادرید گلزنی کرد

انزو زیدان پسر اسطوره فوتبال فرانسه در جریان بازی‌های باشگاهی زیر ۲۰ سال اسپانیا تک گل پیروزی بخش رئال مادرید را مقابل تیم آلمریا به ثمر رساند.

اکبرپور: از استقلال پیشنهاد دارم

سیاوش اکبرپور، مهاجم تیم فوتبال استیل آذین تهران گفت: استقلالی‌ها دوست دارند به این تیم بپیوندم؛ اما چون از استیل آذینی‌ها پول گرفتم و خودم را مدیون این تیم می‌دانم، تابع نظر هدایتی و مهریزی هستم.

پیروزی تیم ملی امید مقابل لهستان

تیم ملی امید ایران در یک بازی دوستانه مقابل لهستان پیروز شد. این بازی که در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید در نیمه دوم با برتری ۲ بر صفر ملی پوشان ایرانی همراه شد. حسین ابراهیمی توانست در دقایق ۵۷ و ۶۳ برای ایران گلزنی کند.