پورحیدری: نمی‌دانم چرا بازیکنان اینقدر پول را دوست دارند!

روز شنبه شایعاتی در خصوص اسماعیل شریفات بازیکن جدید استقلال مطرح شد. آبی‌پوشان او را به عنوان یک بازیکن زیر ۲۳ سال جذب کرده‌اند، ولی شایعه شده که شریفات صغر سن دارد و نمی‌تواند برای استقلال بازی کند. منصور پورحیدری، مدیرفنی استقلال در مورد این موضوع می‌گوید: «من تازه این خبر را می‌شنوم. شریفات صغر سن ندارد و باشگاه هم با آگاهی از این موضوع که او بازیکن زیر ۲۳ سال محسوب می‌شود، اقدام به جذبش کرده است. البته در این مورد مسوولان باشگاه بهتر می‌توانند جواب بدهند.»

پورحیدری در ادامه حرف‌هایش در مورد حرف‌های ایمان مبعلی علیه باشگاه استقلال و احتمال حضور او در کمیته انضباطی می‌گوید: «ایمان باید بعد از بازگشت به ایران به باشگاه بیاید و در مورد حرف‌هایی که زده توضیح بدهد. البته قضاوت کردن از حالا زود است و شاید منظور دیگری داشته اما حرف‌هایش طور دیگری انعکاس پیدا کرده است.»

وی در مورد بحث مشکلات مالی بازیکنان استقلال که دوباره حاشیه‌هایی را به وجود آورده است، می‌گوید: «من بعید می‌دانم مشکلی وجود داشته باشد؛ چرا که آقای فتح‌الله‌زاده پیش قسط اول بازیکنان را پرداخت کرده است و حتی خیلی از آنها قسمتی از طلب‌های فصل گذشته را گرفته‌اند. من واقعا نمی‌دانم چرا بازیکنان اینقدر پول را دوست دارند،‌ آن هم در حالی که حق و حقوق آنها پرداخت شده است.»