هواداران آبی‌پوش با بوق و پرچم در سینما

طبق اعلام باشگاه استقلال به زودی سینمای کاخ سعدآباد، مسابقات ‌این تیم در لیگ برتر را به صورت مستقیم نمایش خواهد داد. محمد سررشته‌داری، مدیر روابط عمومی‌باشگاه استقلال در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: با تلاشی که صورت گرفته و با تایید وزارت ارشاد و تمام ارگان‌های مربوطه و طبق قراردادی که به زودی توسط آقای فتح‌الله‌زاده امضا می‌شود، قرار است یکی از سالن‌های سینما دیدارهای استقلال را به صورت مستقیم پخش کند.

وی افزود: هدف باشگاه‌این بود که‌این اتفاق همزمان با عید سعید فطر و برای دیدار استقلال مقابل مس صورت گیرد که هنوز مراحل اداری‌این قضیه باقی مانده و معلوم نیست‌این بازی پخش می‌شود یا خیر.

سررشته داری تاکید کرد: برای شروع کار، سالن سینمای کاخ سعد آباد را با مساعدت مسوولان کاخ و سینمای‌این کاخ رزرو کرده‌ایم. ۳ سالن دیگر که یکی در شرق و دو سالن دیگر در مرکز تهران هستند نیز مدنظر هستند، اما برای آغاز نمایش با یک سالن شروع می‌کنیم.

مدیر روابط عمومی‌باشگاه استقلال تصریح کرد: هدف از انجام‌این کار‌ایجاد فضای هیجانی و سالم برای خانواده‌ها و به خصوص خانم‌ها است. طرفداران استقلال می‌توانند با بوق و پرچم در سالن سینما حاضر شوند. در شرایطی که با وجود شبکه‌های ماهواره‌ای دچار بمباران فرهنگی هستیم، ‌این کار باشگاه استقلال می‌تواند کمکی برای ‌ایجاد فضای سالم در جامعه باشد. قصد داریم فاز جدیدی را برای هواداران استقلال باز کنیم.

وی در مورد نحوه بلیت فروشی نیز گفت: باید بلیت‌ها را خود باشگاه استقلال چاپ کند. در شرایطی که حق پخش تلویزیونی داده نمی‌شود ما حق پخش سینمایی را باب می‌کنیم. ‌این کار هم به نفع باشگاه است و هم به نفع سینماها. بازی‌های استقلال با صدای دالبی پخش خواهد شد.

در این حال، دست‌اندرکاران دو پردیس سینمایی شهر تهران درصدد هستند تا بازی فردای تیم ملی فوتبال ایران با کره‌جنوبی را روی پرده ببرند. درپی استقبال بالای مخاطب از پخش بازی‌های جام‌جهانی فوتبال ۲۰۱۰، دست‌اندرکاران دو پردیس سینمایی ملت و آزادی درصددند تا بازی دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان با تیم ملی کره‌جنوبی را روی پرده ببرند و در این زمینه اقدامات اولیه انجام شده است.