باندبازی در فوتبال در رادیو بررسی می‌شود

امروز برنامه «قضاوت با شما» رادیو جوان به موضوع باند‌بازی در فوتبال ایران می‌پردازد. به گزارش روابط عمومی رادیو جوان، در این برنامه تعدادی از کارشناسان از جمله عباس چمنیان (سرمربی اسبق تیم ملی نونهالان)، خداداد عزیزی، کاظم اولیایی و... به موضوع باند بازی در فوتبال ایران می‌پردازند. بازگشت تیم ملی بسکتبال در سکوت محض

تیم ملی بسکتبال ایران که با یک برد و چهار باخت مسابقات جهانی ترکیه را به پایان رساند، بامداد دیروز به تهران بازگشت. این در حالی بود که هیچ مسوول یا نماینده‌ای از رسانه‌های تصویری در فرودگاه حضور نداشتند و در واقع بسکتبالیست‌ها در سکوت کامل به کشور بازگشتند.

استعفای پنج تن از مدیران باشگاه استیل‌آذین

به دنبال کناره‌گیری مصطفی آجرلو مدیرعامل باشگاه استیل‌آذین صبح دیروز نصرالله سجادی قائم مقام مدیرعامل، غفاری معاون امور بین‌الملل، صافی معاون فرهنگی، فرخی معاون حقوقی و پاینده مدیر روابط عمومی باشگاه استیل آذین در حمایت از مصطفی آجرلو از سمت خود استعفا کردند.

نونا پسانین چهارشنبه به آلمان می‌رود

لطفعلی پورکاظمی سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی از موافقت پروفسور سمیعی برای اعزام نونا پسانین به آلمان خبر داد و گفت: اگر مشکلی پیش نیاید این ورزشکار چهارشنبه عازم آلمان خواهد شد تا تحت درمان قرارگیرد.

آغاز رقابت‌های فوتبال انتخابی یورو ۲۰۱۲

در آغاز دور نخست رقابت‌های فوتبال انتخابی یورو ۲۰۱۲ در مهم‌ترین بازی‌ها آلمان با یک گل در خانه بلژیک به پیروزی رسید؛ ایتالیا با مربی جدید خود با نتیجه ۲ به ۱ بر استونی چیره شد؛ فرانسه در خانه خود با یک گل مغلوب بلاروس شد؛ انگلیس با ۴ گل بلغارستان را در هم کوبید و بالاخره اسپانیا با چهار گل میزبانش لیختن اشتاین را شکست داد.

غلامی جوان‌ترین استاد فیده شطرنج ایران

آرین غلامی شطرنج باز ۹ ساله ایران پس از تصویب فدراسیون جهانی به عنوان استادی فیده دست یافت.

آماده درخشش در جام ملت‌های آسیا هستیم

کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال گفت: پیروزی مقابل چین نشان داد که یک تیم ملی ایده‌آل داریم و ملی‌پوشان ما آماده درخشش در جام ملت‌های آسیا هستند.

مدال نقره جهانی برای تیم ملی کامپوند

تیم ملی دو نفره کامپوند ایران در رقابت‌های جهانی تیراندازی با کمان به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کرد.