ابلاغ مصوبه ۵ برابر شدن بودجه ورزش

علی سعیدلو، رییس سازمان تربیت بدنی در دیداری که از اردوی تیم‌های ملی کشتی داشت، از ابلاغ مصوبه ۵ برابر شدن بودجه ورزش خبر داد. سازمان به کمیته‌ ملی المپیک پول قرض بدهد

بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته‌ ملی المپیک در خصوص بودجه این کمیته گفت‌: هنوز به ما پول نداده‌اند. ما به شدت در فشاریم. امیدواریم سازمان تربیت‌بدنی یک مبلغی را به ما قرض بدهد تا بعدا که بودجه کمیته ملی المپیک پرداخت شد، آن مبلغ را به سازمان برگردانیم.

در تاریخ چنین تیم کاملی نداشته‌ایم

ناصر نوربخش سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: کشتی فرنگی ایران شایستگی قهرمانی جهان را دارد.بهترین نفرات برای مسابقات جهانی مسکو انتخاب شده‌اند و می‌توانم بگویم که در تاریخ چنین تیم کاملی نداشته‌ایم.

حذف ارغوان رضایی از تنیس اوپن آمریکا

ارغوان رضایی با رده بندی۱۸ جهان با شکست مقابل «بئاتریس کاپرا» با رده‌بندی ۳۷۱ جهان از آمریکا از دور رقابت‌های اوپن این کشور حذف شد.

آخرین جلسه برای وضعیت سعید علی‌حسینی

دومین جلسه رسیدگی به پرونده سعید علی حسینی امروز در مجارستان تشکیل می‌شود. علی‌حسینی، وزنه‌بردار سنگین وزن ایران بعد از مسابقات قهرمانی ۲۰۰۹ جهان به دوپینگ متهم شد.

حضور تیم هندبال در بازی‌های آسیایی قطعی شد

سعید مرادی دبیر فدراسیون هندبال گفت‌: خوشبختانه با لطفی که مقام‌های سازمان تربیت‌بدنی و کمیته ملی المپیک داشتند، اعزام تیم مردان به گوانگجو قطعی شده است. از آنها ممنونیم که ما را به گوانگجو اعزام می‌کنند تا از جایگاه سومی خود در دوره گذشته این رقابت‌ها دفاع کنیم.

حضور تیم ملی اسکیت سرعت در مسابقات جهانی

تیم ملی اسکیت سرعت ایران در بخش مردان و زنان در مسابقات جهانی کلمبیا شرکت خواهد کرد. مسابقات جهانی کلمبیا از تاریخ ۲۸ مهر تا ۸ آبان برگزار می‌شود.

صعود تیم کانوپولوی جوانان ایران

رقابت‌های کانوپولوی قهرمانی جهان در میلان ایتالیا پیگیری شد و در مسابقات پسران در گروه ۴، تیم ایران با وجود باخت ۵ - ۳ مقابل آلمان با ۴ امتیاز در رده دوم گروه قرار گرفت و صعود کرد. همچنین تیم زنان ایران با نتیجه ۷ - ۳ دانمارک را شکست داد.