سپاهان و ذوب‌آهن بهترین تیم‌های ایرانی

در جدیدترین رده‌بندی باشگاه‌های برتر جهان که از سوی فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار انجام می‌شود، سپاهان بهترین تیم ایرانی با کسب ۹۴ امتیاز در رده ۱۷۵ جهان قرار گرفته و دو پله صعود نسبت به ماه قبل داشته است. رتبه ذوب‌آهن نیز ۵/۹۳ امتیاز است و در رده ۱۷۷ قرار گرفته است. بالاک کاپیتان اول تیم ملی آلمان است

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان میشاییل بالاک را به عنوان کاپیتان اول این تیم معرفی کرد و گفت، بعد از وی فیلیپ لام کاپیتان دوم است.

استفاده از ووووزلا در یورو ۲۰۱۲ ممنوع

مقامات یوفا دستور ممنوعیت استفاده از ووووزلا را به تمامی کشورهای عضو خود ابلاغ کردند.

زیدان در کادر فنی تیم ملی تیم فوتبال فرانسه

زین الدین زیدان، اسطوره فوتبال فرانسه در کنار بلان هدایت بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورش را بر عهده گرفت.

اسماعیل شریفات به استقلال تهران پیوست

اسماعیل شریفات، مهاجم۲۲ ساله فصل قبل تیم استقلال اهواز با امضای قراردادی به استقلال تهران پیوست. شریفات قراردادی دو ساله با باشگاه استقلال به امضا رساند.

هواداران نمی‌گذارند حیدری به استقلال برگردد

«علی نظری‌جویباری»، سرپرست باشگاه استقلال تهران در خصوص صحبت‌های خسرو حیدری اظهار داشت: به نظر من این باشگاه است که به یک بازیکن شخصیت می‌دهد و نه اینکه بازیکن برای باشگاه شخصیت بیاورد! حتی اگر سال آینده هم ما او را بخواهیم، هواداران دیگر اجازه نمی‌دهند که او به تیم برگردد.

اینتر قبل از من هرگز موفق نبود

زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم جدید تیم میلان گفت: اینتر مسیر خودش را طی می کند و آنها نیاز ندارند که به من فکر کنند. اما باید یادشان باشد تا زمانی که ابراهیموویچ نیامده بود نمی‌توانستند قهرمان شوند و موفق باشند.

اخراج کاپلو دیوانگی است

استیون جرارد، کاپیتان تیم ملی انگلیس هشدار داد، اخراج فابیو کاپلو از سمت سرمربیگری تیم ملی فوتبال این کشور دیوانگی است. در حال حاضر تمام سرزنش‌ها متوجه سرمربی تیم است، اما این بازیکنان بودند که در رقابت‌های جام جهانی زیر حد استاندارد ظاهر شدند.