ابلاغ دستورالعمل درس شنا برای پایه سوم ابتدایی

منوچهر بهمنی مدیرکل تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش گفت: در حال تهیه دستورالعمل درس شنا هستیم و آن را برای اجرا در پایه سوم ابتدایی در سال تحصیلی جدید به زودی ابلاغ می کنیم. تیم ملی هندبال بزرگسالان باز هم مغلوب سپاهان شد!

تیم ملی هندبال ایران که در اردوی اصفهان حضور دارد در دومین دیدار تدارکاتی خود برای دومین بار به مصاف فولاد مبارکه سپاهان رفت و با نتیجه ۳۳ بر ۳۲ مغلوب شد.

قضاوت نخستین داور زن ایرانی در گوانگجو

لیلی توکلی به عنوان نخستین داور زن ایرانی در رقابت های والیبال نشسته بازی‌های آسیایی گوانگجو قضاوت خواهد کرد.

قهرمانی همیلتون در فرمول یک بلژیک

لوئیس همیلتون راننده بریتانیایی تیم مکلارن با ثبت زمان ۱ ساعت و ۲۹ دقیقه و ۴ ثانیه و ۲۶۸ هزارم ثانیه قهرمان رقابت‌های فرمول یک بلژیک شد.

دیدار رییس کمیته ملی المپیک با سفیر چین

محمد علی‌آبادی رییس کمیته ملی المپیک کشورمان در راستای افزایش همکاری و تسهیل در اعزام کاروان ورزشی ایران به بازی‎های آسیایی گوانگجو با سفیر کشور چین دیدار و گفت‌وگو کرد.

اعزام تیم ملی کشتی فرنگی به مسابقات جهانی

شاگردان محمد بنا برای شرکت در پیکارهای جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۰، ساعت ۴ صبح روز جمعه هفته جاری راهی روسیه خواهند شد.

کسب ۴ مدال جهانی برای دراگون بت کشورمان

مسابقات دراگون بت قهرمانی جهان در حالی به پایان رسید که قایقرانان تیم ملی آقایان یک مدال برنز و یک مدال نقره و پاروزنان تیم ملی بانوان کشورمان نیز دو مدال برنز دیگر را از آن خود کردند.

بازدید فتح‌ا..زاده از مجموعه تیراندازی آزادی

علی فتح‌ا...‌زاده سرپرست باشگاه استقلال تهران با حضور در مجموعه تیراندازی آزادی و دیدار با هاشمی رییس فدراسیون تیراندازی با تمجید از توسعه تیراندازی ایران در دو سال گذشته گفت: مسوولان استقلال از حضور تیم خود در ورزش تیراندازی خرسند هستند.

پدروسا قهرمان شد

یازدهمین گرندپری فصل مسابقات موتورسواری قهرمانی جهان در کلاس موتو جی‌پی با قهرمانی دنی پدروسا راننده اسپانیایی تیم هوندا به پایان رسید.