فوتبال دولتی سد راه فوتبال است

بیژن ذوالفقارنسب کارشناس فوتبال با بیان اینکه در هفت هفته اول لیگ دهم نقطه قوتی ندیده است، گفت: باشگاه‌های ما از لحاظ ساختاری با مشکلاتی دست به گریبان هستند که همین موضوع فوتبال ایران را ناکارآمد کرده است. به عقیده من فوتبال دولتی سد راه فوتبال ما شده است. پیروزی بارسلونا در شب توقف رئال

در ادامه بازی‌های هفته نخست لالیگا، بارسلونا با ۳ گل میزبانش سانتاندر را شکست داد و رئال مادرید که این فصل آقای خاص را همراه خودش دارد در زمین مایورکا با نتیجه صفر -صفر متوقف شد. اوساسونا نیز در خانه بدون گل مقابل آلمریا متوقف شد. جواد نکونام ۸۴ دقیقه برای اوساسونا بازی کرد و مسعود شجاعی روی نیمکت ذخیره‌ها حاضر بود.

تیم فوتبال امید به مصاف تیم کامرون می‌رود

تیم فوتبال امید ایران در صورت توافق نهایی دو فدراسیون ایران و کامرون، دیداری دوستانه را با امیدهای فوتبال این کشور برگزار خواهد کرد.

کره‌جنوبی با ۱۴ لژیونر مقابل ایران

سرمربی تیم ملی کره‌جنوبی برای بازی دوستانه با ایران ۲۳ بازیکن را به اردوی تیم ملی این کشور دعوت کرد که در بین بازیکنان دعوت شده ۱۴ بازیکن لژیونر حضور دارند که ۶ نفر آنها در باشگاه‌های اروپایی بازی می‌کنند.

به یکی از تیم‌های بالای جدول می‌روم

آندرانیک تیموریان لژیونر فوتبال کشورمان گفت: قصد دارم حداقل یک نیم فصل را در ایران بازی کنم و تیم آینده‌ام یکی از تیم‌های بالای جدول لیگ برتر خواهد بود.

روبن تمام دیدارهای سال را از دست می‌دهد

باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد این احتمال وجود دارد آرین روین به علت مصدومیت تا آخر سال ۲۰۱۰ نتواند این تیم را همراهی کند.

کفاشیان در تمرین تیم ملی

علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال با حضور در کمپ تیم‌های ملی، تمرین تیم‌های بزرگسالان را زیر نظر گرفت.

ملی پوش پاکستانی به ابومسلم پیوست

تیم ابومسلم مشهد، عدنان فاروق احم بازیکن ۲۶ ساله پاکستانی را به خدمت گرفت. وی فوتبال را در آکادمی ‌منچستر یونایتد آغاز کرده است.