نیکخواه بهرامی‌، غایب بزرگ ایران در مسابقات جهانی ترکیه

صمد نیکخواه بهرامی‌کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران به علت مصدومیت، مسابقات جهانی ترکیه را از دست داد.تیم ملی بسکتبال ایران بدون در اختیار داشتن حامد آفاق و صمد نیکخواه بهرامی ‌دو ستاره کلیدی خود در رقابت‌های قهرمانی جهان به میدان خواهد رفت. رقابت‌های بسکتبال قهرمانی جهان از روز شنبه ۶ شهریور آغاز خواهد شد. رتبه ۲۱ ایران در بازی‌های المپیک نوجوانان

کاروان ورزشی ایران که با ۵۲ ورزشکار در ۱۳ رشته در المپیک نوجوانان شرکت کرده بود با دو مدال طلا، دو نقره و یک برنز در رده بیست‌ویکم بازی‌های المپیک نوجوانان قرار گرفت. در این بازی‌ها چین با ۵۰ مدال، ۲۹ طلا، ۱۶ نقره و ۵ برنز در رده اول قرار گرفت.

مقام نخست فاضلی در لیون فرانسه

حسین فاضلی دونده پیشکسوت و قهرمان دوهای استقامت ایران در مسابقات دو صحرا نوردی شهر لیون فرانسه به عنوان تنها نماینده کشورمان با رکورد ۳۶ دقیقه و۲۶ ثانیه به مقام نخست رسید.

اعزام تیم کانوپولوی ایران به رقابت‌های جهانی

اعضای تیم‌های ملی کانوپولوی مردان و بانوان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان؛ دیروز راهی ایتالیا شدند. مسابقات کانوپولو قهرمانی جهان۱۰ تا ۱۴ شهریور در شهر میلان ایتالیا برگزار می‌شود.

اسکواش در سال ۲۰۱۶ المپیکی می‌شود

مسعود سلیمانی، رییس فدراسیون اسکواش کشورمان از رایزنی‌های انجام شده به منظور المپیکی شدن رشته اسکواش در سال ۲۰۱۶ خبر داد.

تیم والیبال ایران پنجم شد

تیم والیبال نوجوانان ایران با برتری مقابل کنگو به عنوان پنجم المپیک نوجوانان جهان دست یافت. فینال این مسابقات امروز بین تیم‌های والیبال کوبا و آرژانتین برگزار می‌شود.

به فکر خداحافظی از کشتی هستم

مراد محمدی کشتی‌گیر تیم ملی ایران گفت: شرایط به‌گونه‌ای شده است که به فکر خداحافظی از مسابقات کشتی هستم. محمدی گفت: دوست دارم به عنوان مربی در خانواده کشتی فعالیت کنم‌.

بولت: به سراغ پرش ارتفاع می‌روم

«اوساین بولت» جاماییکایی قهرمان سه مدال طلای المپیک از شرکت در رقابت‌های ۴۰۰متر یا پرش ارتفاع قهرمانی جهان مسکو در سال۲۰۱۳ خبر داد.