مقام چهارمی‌فوتبال بانوان المپیک برای ایران

تیم فوتبال بانوان با شکست سه بر صفر مقابل ترکیه نتوانست مدال برنز المپیک را بر گردن بیاویزد. شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی پس از این بازی گفت: «فکر می‌کنم برای اولین بار حضور در جمع چهار تیم هم برای ما افتخار بزرگی است.» یک داور برزیلی فوتبالیستی را به قتل رساند

یک داور روز یکشنبه در ایالت Ceara برزیل با ضربه‌های چاقو یک بازیکن فوتبال را به قتل رساند و فرد دیگری را نیز به شدت مجروح کرد. براساس اعلام پلیس محلی علت درگیری آنها تصمیم بحث‌برانگیز داور بوده است.

تماشاگران استقلال علیه بازیکنان جدا شده شعار ندهند

پرویز مظلومی‌سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: قبلا هم گفته‌ام که تماشاچیان استقلال علیه بازیکنان جداشده از استقلال شعاری سر ندهند. این بازیکنان حق دارند که در فوتبال حرفه‌ای به هر تیمی‌که دوست دارند بروند.

فابیو جانواریو مقابل استقلال بازی می‌کند

مصدومیت فابیو جانواریو هافبک برزیلی سپاهان برطرف شده و این بازیکن برزیلی می‌تواند سپاهان را در دیدار این هفته مقابل استقلال همراهی کند.

با اخلاق‌ترین رییس تاریخ فدراسیون فوتبالم

علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم تقدیر از برترین‌های اخلاق فوتبال ایران گفت: به نظر خودم

با اخلاق‌ترین رییس فدراسیون تاریخ فوتبال ایران هستم.

داورها از من نفرت دارند

کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا گفت: متاسفانه داورها از من نفرت دارند.

انتقاد می‌کنم چون چسبیده به فوتبال نیستم

محمد مایلی‌کهن سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: اگر انتقادهایی را در فوتبال مطرح می‌کنم به خاطر این است که به مسائل فوتبال اشراف دارم و مثل چسبیده‌های فوتبال نیستم که نگران از دست دادن پست و موقعیتم باشم.

تلاش می‌کنم دایی را با فدراسیون آشتی دهم

حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: تمام تلاش من این است تا علی دایی را با فدراسیون فوتبال آشتی دهم و مانع شکایت او به فیفا شوم.

حضور تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی کوچک برزیل

تیم ملی فوتسال، مهر امسال در پیکارهای جام‌جهانی کوچک برزیل حضور می‌یابد. حسین شمس سر مربی تیم ملی فوتسال ابراز امیدواری کرد ایران نایب قهرمانی این رقابت‌ها را پس از برزیل به دست آورد.