استقلال - سپاهان؛ لشگرکشی آبی‌ها در آزادی

هفته هفتم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در حالی جمعه هفته جاری و شنبه‌هفته آینده برگزار می‌شود که در مهم‌ترین مسابقه، استقلال‌ در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهانی است که قلعه‌نویی و بسیاری از آبی‌های پیشین در آن حضور دارند. در این بازی حساس و مهیج امیر قلعه‌نویی که تمام قهرمانی‌های آبی‌پوشان در رقابت‌های لیگ برتر با هدایت این مربی به‌دست آمده است، بار دیگر تیمی را برای شکست دادن استقلال به میدان می‌فرستد و گرچه از باخت تیم محبوبش خوشحال نمی‌شود، اما با رسیدن به این هدف توانایی‌هایش را به رخ مسوولان این باشگاه و هواداران آن خواهد کشید.

در سوی دیگر میدان، پرویز مظلومی که پس از سال‌ها در این فصل پرحاشیه هدایت آبی‌پوشان را برعهده گرفته است، می‌داند پیروزی در این دیدار برابر تفکرات قلعه نویی و تیم مطرح سپاهان تضمین بزرگی برای ادامه هدایت استقلال در لیگ در سایه‌ کاهش حاشیه‌‎ها و افزایش آرامش است.

قرار گرفتن خسرو حیدری، هاشم بیگ‌زاده و از همه مهم‌تر رضا عنایتی برابر استقلال، بازیکنانی‌ که در موفقیت‌‌های سال‌های اخیر آبی‌پوشان شریک بوده‌اند، هم از نکات جالب توجه این دیدار است.

در این هفته، پرسپولیس صدرنشین هم کار سختی در اهواز برابر فولاد پیش رو دارد و تیم ذوب‌آهن هم برای جبران شکست هفته گذشته میزبان شاگردان یاوری مربی مطرح اصفهانی خواهد بود.

برنامه دیدارهای هفته هفتم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

جمعه - ۵/۶/۸۹

استقلال تهران - سپاهان اصفهان (ورزشگاه آزادی - تهران)

نفت تهران - مس کرمان (ورزشگاه اکباتان - تهران)

شنبه - ۶/۶/۸۹

استیل آذین - تراکتورسازی تبریز (ورزشگاه دستگردی - تهران)

فولاد خوزستان - پرسپولیس (ورزشگاه تختی - اهواز)

شاهین بوشهر - راه آهن شهرری (ورزشگاه شهید بهشتی - بوشهر)

ملوان بندرانزلی - صنعت نفت آبادان (ورزشگاه تختی - انزلی)

ذوب آهن اصفهان - صبای قم (ورزشگاه ذوب آهن - فولادشهر اصفهان)

شهرداری تبریز - پیکان قزوین (ورزشگاه یادگار امام (ره) - تبریز)

پاس همدان - سایپا البرز (ورزشگاه قدس - همدان)