تو آینده وزنه‌برداری ایران هستی

تاماش آیان رییس فدراسیون جهانی وزنه‌برداری هنگام توزیع مدال‌های دسته فوق سنگین جوانان خطاب به علیرضا کاظمی‌نژاد گفت: تو وزنه‌برداری هستی برای آینده وزنه‌برداری ایران. جامعه بین‌المللی چشم به آینده درخشان وزنه برداری ایران دارد. اهدای ۷۵ سکه طلا به قهرمانان المپیک سنگاپور

علی رغبتی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی سازمان تربیت بدنی از اهدای ۷۵ سکه طلا به هر یک از قهرمانان بازی‌های المپیک نوجوانان سنگاپور خبر داد.

دعوت۲ بانوی ایران به مسابقات قهرمانی جهان

فدراسیون بین‌المللی تیراندازی برای نخستین‌بار در تاریخ این رشته ورزشی از الهه احمدی و مه‌لقا جام‌بزرگ دو تیرانداز ایرانی دعوت کرد تا در مسابقات قهرمانی قهرمانان جهان شرکت کنند.

نادال همچنان برترین تنیس باز جهان

رافائل نادال اسپانیایی در جدیدترین رده‌بندی‌ برترین تنیس بازان حرفه‌ای جهان که روز دوشنبه منتشر شد، بار دیگر در صدر قرار گرفت. راجر فدرر و نوواک یوکوویچ در رده‌های دوم و سوم قراردارند.

فرنگی‌کاران ممنوع‌المصاحبه شدند

برای برقراری آرامش بر اردوی تیم ملی کشتی فرنگی و جلوگیری از بروز حاشیه، محمد بنا همه اعضای این تیم را در آستانه مسابقات جهانی مسکو ممنوع‌المصاحبه کرد.

علوی قهرمان مسابقات کارتینگ شد

مسابقات قهرمانی کارتینگ در پیست مجموعه ورزشی آزادی با قهرمانی سعیدعلوی به پایان رسید و علوی و کامبیز رضایی موفق شدند جواز حضور در مسابقات جهانی ایتالیا را کسب کنند.

برگزاری نخستین دوره لیگ اسکواش بانوان

فاطمه رستم پور نایب رییس اسکواش بانوان گفت : با توجه به وجود سخت‌افزارهای لازم و کورت‌های مناسب در تبریز، اولین دوره لیگ اسکواش بانوان از هفته سوم شهریور به میزبانی این شهر برگزار می‌شود.

رودکی رقابت‌های جودو قهرمانی جهان را از دست داد

محمدرضا رودکی جودوکار سنگین وزن تیم ملی کشورمان از ناحیه کف پا دچار آسیب دیدگی شد تا حضور در رقابت‌های جهانی توکیو ژاپن را از دست بدهد.