برزیل- آرژانتین،‌ ۲۵ مهر ماه در دوحه قطر

تیم‌های ملی فوتبال برزیل و آرژانتین در اواخر مهر ماه و در دیداری دوستانه در مرکز قطر به مصاف هم می‌روند. این دیدار با تلاش مقامات مسوول قطری برای جلب توجه روسای فیفا جهت کسب حق میزبانی جام‌جهانی ۲۰۱۸ صورت می‌گیرد. با کارگری و دستفروشی به اینجا رسیده‌ام

در پایان بازی پرسپولیس و شاهین بوشهر در نشست خبری علی دایی زمانی که او داستان زندگی‌اش را تعریف کرد و به دست فروشی و کارگری‌اش در دوران دانشجویی اشاره کرد، صحنه‌هایی از فیلم‌های هندی رقم خورد و خبرنگاران هم برای سرمربی پرسپولیس دست زدند و او را تحسین کردند.

جنبه شادی ۵۰۰ نفر را نداشتند

مجید کنگانی مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر درباره برخورد با هواداران بوشهری دربازی با پرسپولیس گفت: انتظار چنین برخوردی را نداشتیم و متاسفم که با هواداران خونگرم ما برخورد بدی شد. متاسفم که در ورزشگاه‌های ما جنبه شادی پس از گل آن هم شادی ۵۰۰ نفر تماشاگر وجود ندارد.

منچستر سیتی با ۳ گل لیورپول را شکست داد

تیم فوتبال منچستر سیتی دوشنبه شب موفق شد لیورپول را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد و پرونده آخرین بازی هفته دوم را با پیروزی ببندد.

دو محروم روی دست دایی

پرسپولیس برای بازی شنبه‌شب مقابل فولاد خوزستان علی‌عسگری و امیرحسین فشنگچی را در اختیار نخواهد داشت.

راموس و خدیرا، دروازه‌بانان اضطراری رئال

ژوزه مورینیو مربی رئال مادرید گفت که در مواقع اضطراری و اگر رئال در دیداری هر دو دروازه‌بان خود را از دست بدهد، سرخیو راموس و سامی خدیرا می‌توانند در دروازه رئال قرار بگیرند.

سپاهان جذب تیموریان را تکذیب کرد

باشگاه سپاهان اصفهان جذب آندرانیک تیموریان را تکذیب کرد. در‌این باره یکی از مسوولان باشگاه گفت: با احترام به‌این بازیکن بزرگ فوتبال ‌ایران برنامه‌ای برای جذب وی نداریم‌.

کعبی: مقصر حواشی اخیر بازیکنان نیستند

حسین کعبی گفت: مقصر‌این حواشی بازیکنان نیستند و فکر می‌کنم مشکل جای دیگری است. من در مورد مدیریت استیل آذین حرف نمی‌زنم و فقط می‌گویم ‌این حواشی باید جمع شود. مسوولان تیم باید هرچه سریع‌تر ‌این تیم را سر و سامان دهند.