صدرنشینی پرسپولیس در روز شکست ذوب‌آهن

هفته ششم لیگ برتر فوتبال دوشنبه شب با انجام ۵ دیدار و صدرنشینی پرسپولیس به پایان رسید. در یکی از دیدارهای حساس دوشنبه شب، پرسپولیس و شاهین بوشهر در ورزشگاه آزادی در حضور حدود ۳۰ هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید. برای سرخپوشان غلامرضا رضایی در دقیقه ۴ و مازیار زارع در دقیقه ۶۱ گلزنی کردند. تک گل شاهین را هم مهدی نوری در دقیقه ۸۲ وارد دروازه پرسپولیس کرد. همچنین عبدالله کرمی در دقیقه ۳۲ یک ضربه پنالتی را برای شاهین از دست داد. امیرحسین فشنگچی،

بازیکن پرسپولیس نیز از زمین مسابقه اخراج شد. پرسپولیس با این پیروزی در پایان هفته ششم ۱۵ امتیازی شد و با توجه به شکست ذوب‌آهن مقابل صنعت نفت آبادان به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد. دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و ذوب‌آهن اصفهان نیز در ورزشگاه تختی آبادان در حضور ۲۵ هزار تماشاگر برگزار شد.

شاگردان ابراهیم‌زاده که در این دیدار به دنبال حفظ صدرنشینی بودند، در دقیقه ۱۰ توسط سیدمحمد حسینی به گل دست یافتند، اما پس از آن فرهاد آل‌خمیس در دقیقه ۴۰ گل تساوی و سپس در دقیقه ۶۸ رسول نویدکیا گل دوم تیم آبادانی را به ثمررساند تا نفتی‌ها با نتیجه ۲ بر یک پیروز میدان شوند و اولین شکست ذوب‌آهن در لیگ دهم را رقم بزنند. ذوب‌آهن با این شکست به رده دوم سقوط کرد.

نتایج سایر بازی‌ها به این شرح است:

تراکتورسازی ۲- ملوان بندرانزلی صفر

سایپای کرج صفر- راه‌آهن شهرری ۱

صبای قم ۴- شهرداری تبریز۴

جدول لیگ برتر در پایان هفته

ششم:

۱ - پرسپولیس... ۱۵ امتیاز

۲ - ذوب‌آهن... ۱۳ امتیاز

۳ - صنعت نفت... ۱۲ امتیاز

۴ - پاس همدان... ۱۰ امتیاز

۵ - صبای‌قم... ۹ امتیاز

۶ - استقلال تهران... ۹ امتیاز

۷ - استیل‌آذین... ۹ امتیاز

۸ - سپاهان... ۹ امتیاز

۹ - تراکتور‌سازی... ۸ امتیاز

۱۰ - فولاد خوزستان... ۸ امتیاز

۱۱ - مس کرمان... ۷ امتیاز

۱۲ - نفت تهران... ۷ امتیاز

۱۳ - ملوان بندرانزلی... ۶ امتیاز

۱۴ - سایپا... ۶ امتیاز

۱۵ - شاهین بوشهر... ۵ امتیاز

۱۶ - شهرداری تبریز... ۵ امتیاز

۱۷ - پیکان قزوین... ۴ امتیاز

۱۸ - راه‌آهن... ۴ امتیاز