آبی اناری پوشان فاتح سوپرکاپ اسپانیا

هت تریک لیونل مسی کافی بود تا تیم گواردیولا بتواند به‌رغم شکست دردناک دور رفت، جام قهرمانی را از آن خود کند. دیدار رفت سوپرکاپ اسپانیا در حالی با برتری ۱-۳ سویا به پایان رسید که شاید خیلی‌ها کار بارسا را تمام شده دانسته و جام را از آن سفیدپوشان سویا می‌دانستند، ولی بازی خوب بارسا در دیدار برگشت و هت تریک لیونل مسی، ستاره آرژانتینی این تیم کافی بود تا بارسا بتواند با پیروزی پرگل مقابل میهمانش، این جام را از آن خود کند.

سویا در این دیدار، ضعیف تر از حد انتظار ظاهر شده بود و بارسا توانست در دقیقه ۱۴ بازی به لطف گل به خودی کنکو، یکی از بازیکنان این تیم و پس از آن هم سه گل تماشایی مسی به پیروزی دست یابد. اولین گل مسی در دقیقه ۲۵ و به لطف پاس زیبای چابی از راه رسید. ستاره آرژانتینی در دقیقه ۴۴ و با حرکت تماشایی دانی آلوس از سمت راست، در موقعیتی فوق‌العاده قرار گرفت و توانست گل دوم خودش و گل سوم بارسا را به ثمر برساند.

در حالی که بازی با برتری صفر-۳ بارسای میزبان در حال اتمام بود، آندرس اینیستا فرصتی طلایی را برای مسی ساخته و پرداخته کرد تا بارسا با ۴ گل از سد میهمانش عبور کرده و برای دومین سال پیاپی سوپرکاپ اسپانیا را فتح کند.

هفتمین هت‌تریک مسی در لباس بارسلونا

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا در جریان سوپرجام اسپانیا برای هفتمین بار در لباس آبی و اناری خود هت‌تریک کرد.

لیونل مسی زننده سه گل از چهار گل پیروزی بخش بارسلونا برابر سویا شنبه شب برای هفتمین بار در لباس تیمش موفق به هت‌تریک شد.

مسی پیش از این چهار بار در لالیگا برابر رئال مادرید، تنه‌ریف، والنسیا و رئال ساراگوسا، یک بار در کوپا دل ری برابر آتلتیکومادرید و یک بار هم در لیگ قهرمانان اروپا برابر آرسنال هت‌تریک کرده است.