مدیرعامل استیل آذین نمی‌شوم

امیررضا واعظی آشتیانی پس از انتصاب به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه استیل آذین گفت: هیچ مسوولیت اجرایی در استیل آذین نخواهم داشت. مدیرعامل پیشین استقلال در خصوص انتصابش در هیات مدیره باشگاه استیل آذین اظهار کرد: من اصلا قصد نداشتم برگردم؛ اما حسین هدایتی طی هفته گذشته جلسات متعددی با من داشت و من هم برای آنکه بتوانم از لحاظ فکری کاری برای استیل آذین انجام دهم، پیشنهاد او را قبول کردم و امیدوارم که با حمایت هدایتی بتوانم به لحاظ تجربی و فکری به این باشگاه که به طور خصوصی اداره می‌شود، کمک کنم.

واعظی آشتیانی در پاسخ به این سوال که آیا مدیرعامل استیل آذین خواهد شد یا خیر گفت: این بحث شایعه است. اولویت اول من پرداختن به کارهای صنعتی و تولیدی‌ام است و پس از آن کارهای فوتبالی‌ام را انجام می‌دهم. من سه دهه در بخش صنعت و تولید تجربه دارم؛ اما چه در زمان حال و چه در آینده هیچ مسوولیت اجرایی در استیل آذین نخواهم داشت و فقط کمک می‌کنم که روند کاری تیم براساس همفکری و از روی منطق پیش رود.

وی ابراز امیدواری کرد: امسال استیل آذین بتواند نتیجه‌ای در خور هزینه‌ای که انجام داده است، کسب کند. واعظی آشتیانی ادامه داد: من همانطور که در زمان جدایی از استقلال اعلام کرده بودم، قصد ندارم دیگر به فوتبال بازگردم، منظورم حضور در بخش اجرایی بود و همان زمان نیز گفتم که اگر قرار باشد مشورتی بدهم این کار را انجام می‌دهم؛ اما هرگز به کار اجرایی باز نمی‌گردم.

واعظی با قدردانی از هدایتی گفت: حکم انتصاب خیلی غیرمنتظره بود. هدایتی هم به من اظهار لطف داشت و با حکمی که صادر کرد من را در مقابل یک عمل انجام شده قرار داد. من سعی می‌کنم همه تجربیاتم را به عنوان مشاوره در اختیار استیل آذین بگذارم و مطمئن باشید که هیچ وقت چه به عنوان مدیرعامل و چه به عنوان هر پست دیگر اجرایی به فوتبال باز نخواهم گشت.