شکست سنگین رم و برتری رئال مقابل بایرن

جمعه شب سه دیدار دوستانه برگزار شد و در عجیب‌ترین دیدار، المپیاکوس موفق شد تا با نتیجه ۱-۵ مقابل رم به برتری دست یابد. تیم یونانی که اخیرابالبرده را به عنوان مربی جدیدش به خدمت گرفته، حریف ایتالیایی را در هم کوبید. گل‌های المپیاکوس را ایباگاسا (۶)، سئارنس (۵۲)، میتروگلو (۶۱)، فتافاتیزیدیس (۷۹) و سویلدیس (۸۴) به ثمر رساندند و منس در دقیقه ۱۲ تک گل رم را به ثمر رساند. در دومین دیدار برگزار شده و در دیداری که به مناسبت بزرگداشت بکن باوئر برگزار شد، رئال مادرید موفق شد تا با درخشش ایکر کاسیاس در ضربات پنالتی از سد تیم میزبان عبور کند. این دیدار در پایان زمان قانونی با نتیجه صفر- صفر به پایان رسیده بود و در ضربات پنالتی، کریس رونالدو، فان در فارت، ژابی آلونسو و بنزمابرای رئال گلزنی کردند و بداستوبر و اتل هم گل‌های بایرن را از روی ضربه پنالتی به ثمر رساندند تا رئال پیروز این میدان لقب گیرد. کاسیاس ضربات پنالتی آلتین تاپ و برافهید را مهار کرد. در سومین دیدار دوستانه نیز لوکاتونی با تک گلی که در دقیقه ۷۴ وارد دروازه اتلتیک بیلبائو کرد، باعث پیروزی صفر-۱ جنوا مقابل حریف اسپانیایی گردید. در تورنمنت جام TIM نیز دو تیم اینتر و میلان در پایان زمان قانونی بازی به تساوی بدون گل دست یافتند؛ ولی در نهایت این اینتر بود که توانست در ضربات پنالتی با نتیجه ۲-۳ مقابل روسونری به پیروزی دست یابد.

ادینیهو:‌ حیف است کریمی دفاع بازی کند

لوسینا ادینیهو موتور گلزنی‌اش را روشن کرده و این فصل آقای گلی لیگ را هدف گرفته است. ادینیهو در بازی با شهرداری تبریز ۵ بار برای مس گلزنی کرد تا نشان دهد که هنوز ستاره کویر این برزیلی تاکتیکی است.

او حتی برای رقیب هفته آینده‌شان هم کری می‌خواند: «شنیده‌ام استیل آذین ستاره‌های زیادی را خریده است، اما این را مطمئن هستم که ما در بازی با استیل آذین بازنده نخواهیم بود.» او با مدافع بودن علی کریمی هم مخالف است: «کریمی بازیکن بزرگی است و من از بازی او لذت می‌برم، اما فکر می‌کنم او باید در خط حمله بازی کند تا تماشاگران از تکنیک او لذت ببرند. من نمی‌دانم چرا او در خط دفاع بازی می‌کند؛ اما کریمی باید جلو بازی کند تا از حرکاتش همه لذت ببرند.»

فوتبال بانوان ایران در رتبه ۵۵ رده بندی فیفا

تیم فوتبال بانوان ایران در رنکینگ فیفا به رتبه ۵۵ جهان رسید. طبق اعلام سایت فیفا که هر ماه گزارش عملکرد تیم‌های فوتبال جهان در بخش مردان و زنان را منتشر می کند، تیم بانوان ایران در تازه‌ترین رده بندی فیفا در رتبه ۵۵ جهان قرار گرفته است که نسبت به ماه قبل تغییری نداشته است. تیم بانوان ایران که در بخش پایه، فعال‌تر از رده بزرگسالان است در آسیا در رتبه دهم قرار دارد. تیم‌های ژاپن، کره شمالی، چین، کره جنوبی، استرالیا، ویتنام، تایلند، چین تایپه و ازبکستان به ترتیب بالاتر از ایران در آسیا هستند.