نتیجه عمل چند روز دیگر مشخص می‎شود

پدر دوومیدانی کار خراسانی آسیب دیده در حادثه سقوط درب ورزشگاه آزادی گفت: برای مشخص شدن وضعیت تحرکی و نخاع دخترم نیاز به گذشت زمان است. محمد هادی پسانین ‌در گفت‌وگو با «ایسنا» افزود: پس از عمل جراحی پنج‌شنبه گذشته که به دلیل شکسته شدن چند مهره گردن بر روی گردن نونا انجام شده بود، وی پنج‌شنبه شب به بخش منتقل شد، اما بامداد روز جمعه دچار مشکل تنفسی شده بود و ریه‌هایش به یکدیگر چسبیده بودند، به همین دلیل به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شد و اکنون در این بخش با کمک دستگاه اکسیژن تنفس می‌کند.

وی در خصوص وضعیت حرکتی نونا تصریح کرد: نتیجه عمل پس از گذشت چند روز مشخص خواهد شد و امکان دارد تا ۲۰ روز آینده هم پزشکان نتوانند در این خصوص اظهارنظر قطعی کنند.

وی افزود: در حال حاضر پزشکان نمی‌توانند اظهارنظری در خصوص وضعیت نهایی وی انجام دهند و در حال حاضر نیازی به جراحی دوباره یا اعزام وی به مرکزی مجهزتر در داخل یا خارج از کشور احساس نمی‌شود. پسانین در خصوص عکس‌العمل مسوولان سازمان تربیت بدنی به این حادثه خاطرنشان کرد: سجادی، معاون سازمان تربیت بدنی به همراه چند تن از مسوولان این سازمان و مسوولان فدراسیون‌های دو و میدانی و پزشکی ورزشی به بیمارستان آمده و جویای احوال نونا بودند و سجادی اعلام کرد که برای پرداخت هزینه‌های درمان یا اعزام احتمالی وی به خارج از کشور آمادگی دارد. وی افزود: توان پرداخت هزینه‌های بیمارستان نونا را دارم و تاکنون نیازی به کمک مالی مسوولان نداشته‌ام، اما گله‌ام از آنها این است که در همان روز حادثه که نونا دارای وضعیت اورژانسی بود و من هم در تهران هیچ آشنایی با پزشکان و بیمارستان‌های این شهر نداشتم به کمکم نیامدند و من بدون هیچ تجربه و آشنایی با شرایط شهر تهران، به تنهایی در خصوص مسائل پزشکی فرزندم تصمیم گرفتم، در حالی که نیاز به مشاوره آنها داشتم.