گل‌ها: هادی اصغری (۱۰) محسن بیاتی نیا (۳۸) (۴۳) (۹۰) (۹۵) برای صبا، ریکاردو دی سوزا (۶۳) رودریگو آنتونیو لوپز بلشیور (۷۵)

ورزشگاه یادگار امام، تماشاگر حدود ۵۰ نفر داور: تورج حق‌وردی

اخطار: بختیاری‌زاده (صبا)، میرشفیعیان (راه‌آهن)

صبای قم: مهدی واعظی، مرتضی کاشی، علیرضا میرشفیعیان، محسن بیاتی‌نیا، ‌احمد تقوی (۳۶ سعید خوانی)، سهراب بختیاری‌زاده، محسن بیات (۶۶ نیکبخت)، وحید نعمتی، داود حقی، ابوالفضل حاجی‌زاده، هادی اصغری (۵۴ رامین رضائیان)

سرمربی: محمود یاوری

راه‌آهن: حسن رودباریان، میرهانی هاشمی، ابراهیم کریمی، حسین پاشائی، کمال کامیابی، ابوذر رحیمی، حمید هدایتی، بهادر عبدی، مجید باجلان(۱۹ ریکاردو دسوزا)، محسن زاهدی (۵۱پیمان میری)، امین

متوسل زاده(۶۰ رودریگو)

سرمربی: رسول کربکندی

شرح بازی:

تیم فوتبال راه آهن درحالی با نتیجه ۵بر۲ بازی را به صبای قم واگذار کرد که در نیمه اول و دوم بازی کاملا برتوپ و میدان مسلط بود و برخلاف جریان بازی متحمل دریافت ۵گل شد. در نیمه اول و در شرایطی که راه آهن به خاطر مصدومیت باجلان ده نفره بود صبای قم روی یک توپ بادآورده به گل رسید و در ادامه درحالی که امین متوسل‌زاده، بهادر عبدی و کمال کامیابی در چندین نوبت دروازه حریف را تهدید کردند، تیم صبای قم توسط محسن بیاتی‌نیا به دو گل دیگر دست یافت. در نیمه دوم نیز راه‌آهن کاملا به بازی مسلط بود و توانست دو بار توسط بازیکنان برزیلی‌اش به گل برسد. در این نیمه نیز راه‌آهن با بدشانسی محض و در دقایق پایانی روی دو ضدحمله و توپ ربایی دو گل دریافت کرد تا در روزی که صبای قم مستحق برد پرگل نبود، این شکست تلخ را متحمل شود.

شرح گل:

۱ـ صفر(صبا): در دقیقه ۱۹ پاس محسن بیات در حالی که با خروج اشتباه رودباریان همراه بود به هادی اصغری رسید که این بازیکن دروازه خالی را با یک ضربه بغل پا گشود.

۲ـ صفر(صبا): دقیقه ۳۸ پاس تو در سعید خانی و فرار زیبای محسن بیاتی‌نیا از کمند مدافع مستقیم خود در داخل ۱۸ قدم که با یک شوت فنی گل دوم صبا را به ثمر رساند.

۳ـ صفر(صبا): دقیقه ۴۳ پاس هادی اصغری در داخل ۱۸ قدم به محسن بیاتی‌نیا رسید و این بازیکن با جا گذاشتن مدافع مستقیم خود با یک شوت سنگین گل سوم صبا را به ثمر رساند.

۳ـ۱(راه آهن): دقیقه ۶۲ پاس بهادر عبدی در محوطه ۱۸ قدم و تعلل مدافعین دسوزا صاحب توپ شد و این بازیکن با یک ضربه بغل پای فنی گل اول راه آهن را به ثمر رساند.

۳ـ۲(راه‌آهن): در دقیقه۷۳ رودریگو روی ضربه ایستگاهی به زیبایی توپ را به دروازه صبا رساند.

۴ـ۲(صبا): در دقیقه ۹۱ محسن بیاتی نیا با استفاده از اشتباه مدافعان راه آهن و توپ ربایی با رودباریان تک به تک شد و گل چهارم را زد.

۵ـ۲(صبا):در دقیقه ۹۵ نیکبخت روی ضدحمله بیاتی نیا را در موقعیت خوبی قرار داد و این بازیکن با فرصت طلبی گل پنجم را زد.

بهترین بازیکن: محسن بیاتی‌نیا در یک بازی نادر۴ گل برای تیمش به ثمر رساند و با توجه به تک گل بازی پرسپولیس به همراه ادینیهو در صدرجدول گلزنان قرار گرفت. این یکی از بهترین نمایش‌های عمر این بازیکن بود.

اتفاق ویژه: ۵ گل خورده در ورزشگاه قم. کمتر کسی انتظار داشت تیم رسول کربکندی مقابل صبا این طور کم بیاورد، اما این اتفاق رخ داد تا کربکندی در بازگشت به قم شب تلخی را تجربه کند. تجربه نشان داده راه‌آهنی‌ها چندان در حفظ مربی صبور نیستند.