ناصر حجازی، رییس کمیته فنی باشگاه استقلال

علی فتح‌الله‌زاده، سرپرست باشگاه استقلال ناصر حجازی را به عنوان رییس کمیته فنی این باشگاه منصوب کرد. در نشست دیروز ناصر حجازی با علی فتح‌الله‌زاده و دیگر مسوولان باشگاه و کادر فنی تیم فوتبال استقلال، وی به عنوان رییس کمیته فنی انتخاب شد. بدین ترتیب ناصر حجازی که سابقه سرمربیگری و بازی در تیم فوتبال استقلال را دارد، در دهمین فصل رقابت‎های لیگ برتر، مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و همچنین رقابت‎های جام حذفی سال جاری به عنوان رییس کمیته فنی در کنار تیم فوتبال استقلال خواهد بود. پیش از این مسوولیت کمیته فنی باشگاه استقلال بر عهده مسعود معینی بود.

مظلومی و جریمه ۵۰ میلیونی

کمیته انضباطی پرویز مظلومی را به دلیل مصاحبه علیه قطبی جریمه نقدی و توبیخ کتبی و درج در پرونده محکوم کرد.

رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره تخلف پرویز مظلومی مبنی بر عدم رعایت مفاد ماده ۲۳‌ آیین‌نامه انضباطی اعلام شد.

در‌این رای آمده است: پرویز مظلومی سرمربی استقلال طی انجام مصاحبه‌ای با یک روزنامه ورزشی منتشره در تاریخ چهارشنبه ۱۴ مرداد، بدون در نظر داشتن جایگاه تیم ملی و ضمن لطمه زدن به جایگاه تیم ملی، نسبت به سرمربی و مربی تیم ملی مطالب خلاف واقعی را بیان کرده است.

به همین دلیل کمیته انضباطی با استناد به بند‌های قانونی آیین‌نامه کمیته انضباطی وی را به توبیخ کتبی و درج در پرونده و پرداخت مبلغ ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.‌این رای به استناد ماده ۱۵ آیین‌نامه انضباطی با رعایت قوانین مربوطه پس از اعلام رای قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف است.

کمیته انضباطی در پایان رای خود تاکید کرده است: مسلما تکرار تخلف از سوی پرویز مظلومی محرومیت از حضور و همراهی در نیمکت استقلال و سایر تنبیهات موجود در آیین‌نامه کمیته انضباطی را در پی خواهد داشت.

فوتبالیست‌های لیگ برتری در یک سریال تلویزیونی

پس از کریم باقری و آرش برهانی، شش تن دیگر از بازیکنان لیگ برتر فوتبال نیز مقابل دوربین حسن فتحی رفتند. سریال «در مسیر زاینده‌رود» که برای پخش در ماه رمضان آماده می‌شود، از موضوعی فوتبالی برخوردار است و تاکنون هشت تن از بازیکنان لیگ برتری در‌این سریال بازی کرده‌اند.

آرش برهانی و کریم باقری نخستین بازیکنانی بودند که مقابل دوربین حسن فتحی رفتند.‌ این دو بازیکنان پس از‌اینکه شخصیت اصلی قصه (کوروش تهامی) که نقش بازیکن فوتبال تیم ملی امید را بازی می‌کند، در جریان داستان مرتکب قتل می‌شود، برای وساطت وارد قصه می‌شوند. در ادامه داستان شش تن دیگر از بازیکنان فوتبال لیگ برتر به‌ایفای نقش در سریال «در مسیر زاینده‌رود» پرداختند که احمد جمشیدیان، وحید شمسایی، مهدی جعفرپور، فرشید طالبی، اسماعیل فرهادی و محمد صلصالی هستند.

مدیرعامل مس مذاکره با لوکا بوناچیچ را تکذیب کرد

مدیرعامل باشگاه مس کرمان با حمایت از «صمد مرفاوی» سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: تغییر سرمربی آخرین راهکار تیم فوتبال ‌این باشگاه برای رفع مشکلات و خارج شدن از نوار شکست‌ها است.

فتح‌الله‌نژاد زمانی تاکید کرد: تیم مس کرمان در پایان هفته سوم فصل گذشته تنها با کسب یک تساوی مقابل پرسپولیس در خانه یک امتیاز را به دست آورده بود، اما ‌این تیم در مدت مشابه فصل جاری هنوز امتیازی را کسب نکرده است.

نژاد زمانی افزود‌:‌ اگر چه نتایج فصل گذشته تیم مس کرمان جایگاه واقعی‌این تیم را در لیگ برتر نشان نداد، اما وضعیت کنونی ما در فصل جاری تفاوت چندانی با سال گذشته ندارد.

نژاد زمانی مذاکره با «لوکا بوناچیچ» ‌برای بازگشت دوباره به مس کرمان به عنوان سرمربی ‌این تیم فوتبال را تکذیب کرد و گفت: با هیچ مربی مذاکره نکرده‌ایم و با تقویت کادر فنی و تقویت روحیه تیم مشکلات فعلی را برطرف خواهیم کرد.