قطبی و ارائه مستندات سفر به آفریقا

سرمربی تیم ملی با ارائه مستندات حضورش در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی گفت: من ۱۱ بازی آن جام را از نزدیک تماشا کردم، اما متاسفم فرهنگ فوتبال ما به سمتی رفته که سرمریی تیم ملی باید با نشان دادن مستندات ثابت کند در جام جهانی بوده است. وی اضافه کرد: در هر پستی، گزینه‌های مختلفی دارم، ولی هیچ بازیکنی خط نخورده و نخواهد خورد، اما ملاک انتخاب قرار داشتن بازیکن در فرم ایده‌آل و یا مصدوم نبودن است. در همه جای دنیا ابتدا اسامی بیشتری را اعلام می‌کنند و پس از آن به خاطر محدودیت‌‍‌‌ها اسامی کاهش می‌یابد.

فقط بازی استقلال به تعویق نمی‌افتد

رییس سازمان لیگ گفت: برای هفته چهارم رقابت‌های لیگ باشگاهی پیشنهاد تغییر زمان بازی‌ها را به طور رسمی نداده و اگر پیشنهادی مطرح شود باید درباره این پیشنهاد در هیات رییسه تصمیم‌گیری شود. عزیزمحمدی درباره اظهارنظر مسوولان باشگاه استقلال که اعلام کردند تنها در صورتی به تیم ملی بازیکن می‌دهند که فدراسیون با تعویق یک روزه بازی‌شان در دیدار برابر

استیل آذین موافقت کند، گفت: پیشنهاد رسمی از سوی باشگاهی برای تعویق بازی‌ها ارائه نشده است. اگر پیشنهادی مطرح شود در هیات رییسه مطرح می‌شود، چرا که من به صورت انفرادی نمی‌توانم تصمیم‌گیری کنم. ضمن این که اگر قرار باشد برنامه بازی‌های هفته چهارم تغییر کند تنها بازی استقلال به تعویق نمی‌افتد، بلکه سایر بازی‌ها هم شامل این تغییر خواهد بود.

هاشمیان: عجله‌ای برای بازی کردن ندارم

وحید هاشمیان می‌گوید: عجله‌ای برای بازی کردن ندارد و فعلا مذاکراتش با نفت تهران بی نتیجه مانده است. وحید هاشمیان در سایت شخصی‌اش نوشته: در آلمان فقط دوست دارم در بوندسلیگای یک بازی کنم و شرایطم نیز به‌گونه‌ای است که در ایران تنها می‌توانم با تیم‌های تهرانی قرارداد ببندم. من با نفت تهران مذاکراتی داشتم و فعلا به توافق نهایی نرسیده‌ایم، اما به احتمال زیاد دوباره مذاکرات خود را ادامه می‌دهیم. شاید به توافق رسیدیم و من به این تیم رفتم.

قطبی شجاعت پاسخگویی داشته باشد

هافبک تیم فوتبال استیل آذین با بیان اینکه مشکلی برای حضور در تیم ملی نداشته، گفت: امیدوارم قطبی شجاعت داشته باشد و دلیل دعوت نشدنم را اعلام کند. علی کریمی عنوان کرد: هیچ مشکلی برای حضور در اردوی تیم ملی نداشتم، اما در نهایت این کادرفنی تیم ملی است که در مورد دعوت کردن یک بازیکن تصمیم‌گیری می‌کند. وی در پاسخ به این سوال که «فکر می‌‎کنید حاشیه‌های پس از اردوی اتریش یا مصاحبه‌های اخیر دلیل دعوت نشدن شما به تیم ملی بوده است؟»، تاکید کرد: آن اتفاقات گذشته است، اما در مورد دعوت نکردن من به تیم ملی سرمربی تیم ملی تصمیم گرفته است.