برزیل در صدر جدول لیگ!

گل‌ها: دقیقه ۲۷ روح اله عرب، دقیقه۷۲ امید شریفی‌نسب

ورزشگاه اختصاصی راه آهن تماشاگر‌: ۲۵۰۰نفر

داور: محسن قهرمانی

کارت زرد: سید رسول میر طرقی کارت قرمز: سید رسول میرطرقی به علت خطا و دریافت کارت زرد دوم .

راه‌آهن: فرشید کریمی، محسن میرابی، حمید هدایتی، ابراهیم کریمی، مهدی زارعی، حسین پاشائی، کمال کامیابی، محسن زاهدی (۶۳ میثم آقائی). رودریگو لوپز(۵۸ ریکاردو دسوزا)، بهادر عبدی، امین متوسل زاده.

سرمربی: رسول کربکندی

صنعت نفت :حسن هوری، سید رسول میرطرقی، سجاد مشکل‌پور، عباس مرداسی، شعبان اسدی، علی ممبینی، امید شریفی‌نسب، رسول نویدکیا(۶۹ نبی ساکی)، محمدضیاء‌الدین نیک نفس (۸۲ عیسی ترائوره)، محمدرضا ذوالفنون، روح الله عرب.

سرمربی: آلفردو کاسیمیرو

شرح بازی: تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با پیروزی ۲بر صفر مقابل راه آهن به صدر جدول رقابت های لیگ برتر صعود کرد. صنعت نفت در این بازی و در شرایطی که راه‌آهن چند موقعیت مناسب را از دست داد، مثل دو بازی گذشته توسط روح‌الله عرب به گل رسید. در ادامه بازی بازهم راه‌آهنی‌ها در به ثمر رساندن گل ناکام ماندند تا اینکه امید شریفی نسب از روی ضربه ایستگاهی گل دوم تیمش را به ثمر رساند. صنعت نفت با کسب۳ امتیاز این بازی تنها تیم لیگ برتری است که در ۳ بازی گذشته ۹ امتیاز ممکن را کسب کرده و در صدر جدول قرار گرفته است. جالب اینکه هواداران تیم نفت آبادان تا قبل از به ثمر رسیدن گل دوم تیمشان توسط شریفی نسب به تمام سوت‌های داور مسابقه که علیه این تیم‌زده می‌شد، اعتراض می‌کردند. این اعتراضات در لحظه اخراج رسول میرطرقی به اوج خود رسید.

شرح گل‌ها:

دقیقه۲۷‌: روح الله عرب روی سانتر ارسالی عباس مرداسی با ضربه سر توپ را به کنج دروازه راه آهن فرستاد.

دقیقه ۷۲: امید شریفی نسب از روی ضربه ایستگاهی گل دوم نفت آبادان را به ثمر رساند.

اتفاق ویژه: نفت آبادان بدون تردید پدیده این فصل لیگ فوتبال ایران است. جالب است که بدانیم مربی پرتغالی این تیم هنوز بعد از ۳ هفته از آغاز لیگ برتر با نفتی‌ها قرارداد ندارد. آنها بعد از چند سال دوری لیگ را به بهترین شکل آغاز کرده‌اند.

از دیدار بیش از ۷۰۰ تماشاگر دیدن کردند که ۵۰۰ تن آنها هوادار تیم صنعت نفت آبادان بودند. هواداران تیم نفت آبادان با حضور در ورزشگاه اکباتان و تشویق بی امان تیم خود با ابزار و وسایل مختلف کار را برای تیم راه‌آهن شهرری دشوار کردند.

هواداران آبادانی که مسیر طولانی این شهر را تا تهران با اتوبوس طی کرده بودند، به طوری تیم خود را تشویق می‌کردند که صدای معدود هواداران تیم راه‌آهن شهرری به جایی نمی‌رسید.

بهترین بازیکن: روح‌الله عرب در سومین بازی متوالی برای نفت گل زد تا این تیم زردپوش مثل ۲ بازی قبل ۳ امتیاز کامل را کسب کند.