خودروسازی پورشه حامی حدادی شد

شرکت خودروسازی پورشه با عقد قرارداد با حامد حدادی رکورددار پرتاب دیسک آسیا برای یک سال آینده حامی مالی وی شد. براین اساس این شرکت حامی مالی حدادی در تمامی میادین داخلی و خارجی خواهد بود. بر اساس یکی از مفاد این قرارداد این شرکت هر سال یک خودروی آخرین مدل خود را با عکس و نام حدادی در گمرک ایران به وی تحویل خواهد داد. تا دیر نشده دستگاه ورزش از کشتی حمایت کند

غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت‌: فدراسیون کشتی بار سنگینی را در شش ماه اول سال بر دوش دارد و مسابقه‌های جهانی به همراه بازی‌های آسیایی در پیش رو هستند. به همین خاطر تا دیر نشده دستگاه ورزش باید توجه ویژه‌ای نسبت به کشتی داشته باشد.

دوکوهـنورد گرفتار در علم‌کـوه نجـات یافتـند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران با اعلام نجات یافتن دو کوهنورد گرفتار در ارتفاعات برفی علم کوه گفت: این دو کوهنورد به همراه تیم امدادی در حال پایین آمدن از ارتفاعات علم کوه هستند.

مصاف بسکتبالیست‌های کشورمان با تیم‏های جهانی

تیم ملی بسکتبال کشورمان دیروز عازم ترکیه شد تا از روز جمعه دیدار با سه تیم جهانی ترکیه؛ صربستان و نیوزلند را در قالب تورنمنت بین‏المللی استانبول آغاز کند.

سایپا در لیگ برتر تکواندو تیمداری می‌کند

بعد از نشست مدیران ورزش باشگاه سایپا و مسوولان هیات تکواندو کرج، مقرر شد تیم تکواندو سایپا با ترکیبی از تکواندوکاران کرج و تیم سال گذشته خود در قالب تیم تکواندو سایپای البرز در رقابت‌های لیگ برتر‌این رشته حضور یابد.

شکیل اونیل: فصل بعد هم هستم

«شکیل اونیل» بسکتبالیست ۴۰ساله غول پیکر و افسانه‌ای آمریکا معتقد است که می‌تواند فصل بعد هم به میدان برود و بازی کند.

ایران امروز با ژاپن مسابقه می‌دهد

در مرحله یک چهارم پایانی رقابت‌های والیبال کاپ مردان آسیا‌ایران امروز به مصاف ژاپن می‌رود.

مقام ۱۰۱‌ ایران در تیراندازی قهرمانی جهان

در مسابقات پایانی روز چهارم، پنجاهمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان ۲ نماینده اهداف پروازی‌ایران در مجموع ۲ روز رقابت در رده‌های صد و یکم و صد و چهاردهم جهان قرار گرفتند.