گالاتاسرای محبوب ترین تیم ورزشی جهان

بر اساس یک نظرسنجی که در کل دنیا انجام گرفت، گالاتاسرای ترکیه به عنوان محبوب‌ترین تیم ورزشی جهان شناخته شد. در این نظرسنجی گالاتاسرای ۳/۴ میلیون هوادار را به خود اختصاص داده و پس از آن بارسلونا با ۴/۳ میلیون طرفدار در رده دوم جای گرفته است. پس از گالاتاسرای تیم‌های فنرباغچه در رتبه سوم و بشیکتاش در رده هشتم قرار دارند. زمین اختصاصی برای پرسپولیس و استقلال

محمد باقر قالیباف شهردار تهران با بیان اینکه تمام توان خود را برای موفقیت دو تیم پرطرفدار تهران خواهد گذاشت، گفت: زمین‌هایی که در اختیار دو باشگاه استقلال و پرسپولیس قرار می‌گیرد در مالکیت شهرداری بوده و به این باشگا‌ها اجازه بهره‌برداری از آن داده می‌شود.

«فان باستن» گزینه‌ جدی مربیگری در ژاپن

روزنامه ژاپنی «نیکان اسپورتس» از مطرح بودن نام مارکو فان باستن برای مربیگری در تیم ملی فوتبال این کشور خبر داد.

تاجر چینی، مشتری لیورپول

کنی هوانگ‌، تاجر چینی از تمایل خود برای خرید باشگاه لیورپول انگلیس خبر داد. لیورپول در حال حاضر ۲۳۷ میلیون دلار به بانک رویال اسکاتلند بدهکاری دارد. این تاجر چینی برای خرید این باشگاه مبلغ چهارصد و بیست میلیون دلار پیشنهاد داده است.

آقای ترابیان ما ساحل ندیده نیستیم!

سید مهدی رحمتی، دروازه‌بان شماره یک تیم ملی هم از صحبت‌های ترابیان دربرنامه ۹۰ ناراحت است. وی گفت: باید بگویم که برای خانواده ما خارج یعنی عربستان، سوریه و عراق، اینها همه کشورهای زیارتی هستند. آقای ترابیان،ما ساحل و رودخانه ندیده نیستیم.این برای اولین بار نبود که به اردوی خارج از ایران می‌رفتیم.

اعتراض واتیکان به سری A

مقامات کشور واتیکان به برگزاری رقابت‌های فوتبال سری A ایتالیا در روزهای یکشنبه اعتراض کردند.

وین رونی در حالت نامتعادل جنجال آفرید

وین رونی، گلزن ناکام تیم ملی فوتبال انگلیس در جام‌جهانی ۲۰۱۰ رسوایی اخلاقی تازه‌ای آفرید و تصویر او در حالت نامتعادل توسط چند هوادار شکار شد. وی، به علت مصرف الکل، نامتعادل بود و در جلوی چشمان حیرت زده سایرین، اقدام به حرکات موزون، کشیدن سیگار، داد و فریاد و ... کرده است.