قلعه‌نویی و سپاهان همچنان به دنبال اولین برد

هفته‌ سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از امروز با برگزاری دو دیدار آغاز خواهد شد. هفته سوم لیگ در حالی از امروز آغاز خواهد شد که در این هفته سرخابی‌های پایتخت پس از تحمل اولین شکست‌شان در لیگ دهم هر کدام کار سختی را در پیش دارند. سرخ‌ها باید در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی از سایپا پذیرایی کنند و آبی‌ها نیز در اصفهان میهمان تیم سخت‌کوش و باثبات لیگ؛ یعنی ذوب‌آهن هستند.

پنج‌شنبه ۱۴ مرداد

ذوب‌آهن ـ استقلال تهران، ورزشگاه فولادشهر اصفهان، ساعت ۱۹:۲۰

شاگردان منصور ابراهیم‌زاده که باز هم لیگ را خوب شروع کرده‌اند، در سومین ایستگاه باید پذیرای استقلالی‌ باشند که پس از باخت خانگی مقابل فولاد بیش از پیش ناهماهنگی را در خود حس می‌کند. ذوبی‌ها برای اینکه پس از دو فصل نایب قهرمانی این بار جام را به خانه ببرند از سه امتیاز این بازی حساس نخواهند گذشت و استقلال نیز به جهت اینکه خود را در حاشیه‌ امنیت قرار دهد، می‌خواهد با دست پر به تهران بازگردد. در ادامه بازی دو تیم شهرداری تبریز با تراکتورسازی نیز امروز برگزار می‌شود.

جمعه ۱۵ مردادماه

فولاد خوزستان ـ سپاهان اصفهان،‌ ورزشگاه تختی اهواز، ساعت ۲۰:۳۰

امیر قلعه‌نویی که انگار عادت کرده است لیگ را خوب شروع نکند، پس از دو بازی بدون برد کار سختی برای کسب نخستین پیروزی فصل خود در اهواز در پیش دارد. در آن سوی میدان مجید جلالی پس از شکست آبی‌های پایتخت در آزادی به دنبال ادامه‌ روند صعودی تیمش حتی مقابل زردپوشان اصفهان است.

استیل آذین ـ نفت تهران، ورزشگاه دستگردی، ساعت ۱۷:۳۰

دو تیمی که کمترین شباهت را از لحاظ بضاعت مالی و فنی به یکدیگر دارند، در این هفته به مصاف هم خواهند رفت. استیل آذین که به اندازه‌ دو تیم کامل هافبک و مهاجم دارد، همه ابزارهای لازم را برای قهرمانی در اختیار دارد به جز مدافعان و دروازه‌بان مناسب که یکی از گلرهایش را نیز از دست داد. در مقابل شاگردان حسین فرکی که هفته‌ قبل نتیجه‌ خوبی کسب کرده‌اند، برای تکرار آن نتیجه به مانعی از جنس استیل برخورده‌اند که بعید است دروازه‌ نفت را تا پایان بازی از گل‌هایشان بی‌نصیب بگذارند.

پرسپولیس ـ سایپا، ورزشگاه آزادی، ساعت ۱۹:۳۰

شاگردان علی دایی که خیلی زود طعم تلخ شکست را در لیگ دهم چشیدند، باید برای جبران باخت مقابل قمی‌ها و به دست آوردن دل هواداران‌شان، سایپا را از پیش رو بردارند. با این تفاوت که این بار هواداران‌شان از پای گیرنده‌های‌شان نظاره‌گر نمایش سرخ‌پوشان خواهند بود. تقابل محمد مایلی کهن با تیم سال‌های دورش باز هم جذاب و دیدنی خواهد بود.

برنامه سایربازی‌ها به این شرح است:

شهرداری تبریز ـ تراکتورسازی تبریز، ورزشگاه یادگار امام، ساعت ۱۷:۲۰، پاس همدان ـ پیکان قزوین، ورزشگاه قدس همدان، ساعت ۱۸:۱۵، شاهین بوشهر ـ صبای قم، ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر، ساعت ۲۰:۳۰، راه‌آهن ـ نفت آبادان، ورزشگاه راه‌آهن، ساعت ۱۹:۳۰، ملوان ـ مس کرمان، ورزشگاه تختی انزلی، ساعت ۱۸:۱۵.