حضور بانوان در مسابقات والیبال ممنوع شد

دومین روز مسابقات والیبال مردان کاپ آسیا با وجود تصویب حضور بانوان در کمیسیون هماهنگی برگزاری مسابقات والیبال کاپ آسیا‌؛ به دستور مسوولان برگزاری این بازی‌ها از دومین روز بازی‌ها حضور بانوان در ورزشگاه شش هزار نفری الغدیر ارومیه ممنوع شد. این دستور در حالی صادر شده است که در رقابت‌های روز اول بیش از ۵۰۰ نفر از بانوان علاقه‌مند به رشته ورزشی والیبال در سالن حضور داشتند‌.

در شطرنج امکانات بین زن و مرد مساوی تقسیم می‌شود!

مهر - محمدجعفر کامبوزیا ریس فدراسیون شطرنج جایگاه این رشته را در بخش بانوان مثبت دانست و تاکید کرد: در فدراسیون شطرنج هیچ فرقی بین خانم‌ها و آقایان نیست و همه امکانات مساوی تقسیم می‌شود.

گرفتاری دو کوهنورد در ارتفاعات علم کوه

دو کوهنورد که قصد صعود به علم‌کوه را داشتند، به دلیل نامساعد شدن وضعیت جوی، بارش برف و مسدود شدن راه بیش از ۵۵ ساعت است‌ در این منطقه ‌گرفتار شده‌اند.

فاطمی: دیگر در مسابقات داخلی شرکت نمی‌کنم

محراب فاطمی قوی‌ترین مرد ایران گفت: اگر فدراسیون پرورش‎ اندام و بدنسازی هماهنگی و نظم خود را پیدا نکند، دیگر در مسابقات داخلی شرکت نخواهم کرد.

نادال همچنان صدرنشین برترین‌های تنیس جهان

رافائل نادال تنیس باز اسپانیایی‌، صدرنشینی خود را در رده‌بندی برترین‌های تنیس جهان ادامه داد‌. نوواک جوکوویچ صرب و راجر فدرر سوئیسی به ترتیب دوم و سوم

هستند‌.

ارتقای رکورد ملی تیراندازی کشورمان

ساسان شهسواری تیرانداز جوان کشورمان در سومین روز از رقابت‌های قهرمانی جهانی رکورد ملی ایران را هشت امتیاز بهبود بخشید.

ارغوان رضایی به حریف روس خود باخت

ارغوان رضایی دوشنبه شب در رقابت‌های تنیس آزاد جام «مرکوری اینشورنس» مقابل حریفی از روس تن به شکست داد.

ممنوعیت استفاده از ووووزلا در جام جهانی بسکتبال

استفاده از شیپورهای عجیب و غریب ووووزلا بعد از جنجال‌های فراوانی که در جریان برگزاری مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۱۰ به وجود آورد، در تمامی مسابقات بسکتبال از جمله رقابت‌های جهانی ترکیه ممنوع شد.