ایسنا- مدیرعامل داماش گیلان با اشتباه دانستن استخدام فیروز کریمی‌در فصل گذشته عنوان کرد: حضور این فرد در راس کادر فنی داماش جزو بزرگ‌ترین اشتباهات عمرم بود که به خاطر آن خودم را نخواهم بخشید. امیر عابدینی با بیان این مطلب گفت: از لحاظ روحی، تاکتیکی و سایر مسائل از بابت قرارداد با فیروز کریمی ‌متضرر شدیم، رقم قرارداد این مربی در فصل گذشته حدود ۳۵۰ میلیون تومان بود که برای صعود به لیگ برتر تقاضای ۳۰۰ میلیون پاداش داشت که مورد موافقت هیات مدیره هم قرار گرفت، هر چند از مبلغ پاداش ۱۰۰ میلیون تومان از داماش گرفت که تاکنون پس نداده است. مدیر عامل داماش یادآور شد: در یک مجموعه باید همه به یکدیگر احترام بگذارند، ولی قرار نیست در یک آرایشگاه برای داماش تصمیم‌گیری شود که وقتی متوجه این موضوع در زمان حضور فیروز کریمی ‌شدم به خود لرزیدم، ولی به هر ترتیب این اتفاق ناخوشایند رخ داده بود.

امیر عابدینی ادامه داد: امیدوارم این مساله برای درفک گیلان رخ ندهد، شاید این اتفاقات تجربه‌ای باشد تا مدیران باشگاه‌ها بیشتر به حرف اصحاب رسانه دقت کنند و نصایحی که اهالی مطبوعات و مردم به مسوولان تیم‌ها ابراز می‌کنند، بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

عابدینی با اشاره به رفتار غیرمتعارف فیروز کریمی‌در زمان پرداخت پاداش به بازیکنان داماش عنوان کرد: متاسفانه پاداش‌هایی که به بازیکنان داماش پرداخت می‌کردیم در رختکن تیم بازنگری می‌شد و زمانی که فیروز کریمی ‌نگذاشت پاداش اصلی به برخی بازیکنان داده شود به وی اعتراض کردم که این عمل را تکرار نکند؛ چرا که در شان باشگاه داماش نیست پاکتی به عنوان پاداش به نام بازیکن داده شود و مبلغی از آن پاکت پیش از تحویل به بازیکن کسر شود.

مدیر عامل داماش گیلان ادعا کرد: نکته مبهمی‌که هنوز برایمان جای سوال دارد واریز مبلغ درشت و هنگفتی است که صبح بازی با شیرین فراز در بانک ملی به حساب فیروز کریمی ‌ریخته شد که هنوز نمی‌دانم این مبلغ قابل توجه از چه منبعی واریز شده است، امیدوارم بررسی‌های صورت گرفته بتواند به بنده اعتماد به نفس لازم را القا کند که در این میان تخلفی صورت نگرفته است.