والیبال ایران رشد خوبی داشته است

پارک کی وون سرمربی اسبق تیم ملی والیبال ایران و مدیر تیم ملی کره جنوبی گفت: والیبال ایران طی دو سه سال اخیر رشد خوبی داشته است. رعنا حکیمی‌فرد قهرمان شد

رعنا حکیمی فرد با ۵/۹ امتیاز عنوان قهرمانی سیزدهمین دوره جشنواره شطرنج بانوان را به خود اختصاص داد.

صعود دوچرخه‌ سوار ایرانی در رده ‌بندی جهانی

جدیدترین رده‌بندی اتحادیه بین‌المللی‌ دوچرخه سواری (UCI)، در رشته‌های مختلف سرعت اعلام شد و محمود پراش دوچرخه سوار کشورمان صعود چشمگیری در مواد مختلف داشت.

جریمه شوماخر، رتبه دهم گرند پریکس بلژیک!

مایکل شوماخر که برای بازگشت به روزهای پر افتخارش در سال‌های گذشته با تیم جدیدش یعنی مرسدس وارد مسابقات فرمول یک شده است به علت مسدود کردن حرکت روبنس باریچلو از تیم ویلیامز جریمه شد و باید در گرند پریکس بلژیک که ۲۹ آگوست برگزار می‌شود از رتبه دهم کارش را آغاز کند.

ایران، نایب قهرمان کشتی آسیا

در پایان رقابت‌های کشتی آزاد مسابقات آسیایی تایلند، تیم کشورمان با کسب ۵ نشان طلا، ۲ برنز و ۸۴ امتیاز عنوان نایب قهرمانی سال گذشته خود را تکرار کردند.

راهیابی تیم هندبال جوانان ایران به مسابقات جهانی

تیم ملی هندبال جوانان کشورمان، با شکست۳۷ بر ۳۴ تیم امارات، به رقابت‌های جهانی راه یافت. در دیدار پایانی این رقابت‌ها، تیم قطر مقابل کره جنوبی به برتری رسید و قهرمان شد.

فرمول یک جایزه بزرگ مجارستان

مارک وبر استرالیایی با کسب چهارمین عنوان قهرمانی خود در رقابت‌های این فصل فرمول یک مجارستان به صدر جدول

رده بندی کلی رانندگان نیز صعود کرد.

«مهناز عبدالکریمی» در گوانگجو قضاوت می‌کند

کنفدراسیون تیراندازی با کمان آسیا از مهناز عبدالکریمی داور قاره‌ای کشورمان دعوت به عمل آورده است تا مسابقات تیراندازی با کمان معلولان گوانگجو چین را که ۲۱ تا ۲۶ آذرماه برگزار خواهد شد قضاوت نماید.

کمک ۹۰۰ هزار داوطلب چینی

وانگ هوآنکینگ، مدیر بخش داوطلبی کمیته برگزاری بازی‌های آسیایی گوانگجو گفت که بیش از ۹۰۰ هزار نفر آمادگی خود را برای کمک به برگزاری بازی‌های آسیایی به عنوان نیروی داوطلب اعلام کرده‌اند.