قهرمانی زنان آلمان در جام جهانی فوتبال

جام جهانی فوتبال زنان ۲۰۱۰ آلمان به پایان رسید و تیم میزبان با برتری ۲ بر صفر مقابل نیجریه برای دومین بار قهرمان جهان شد تا به این ترتیب زنان آلمان ناکامی مردان را در فتح جام جهانی جبران کنند. احتمال حضور واعظ آشتیانی در استیل آذین

گفته می‌شود که به پیشنهاد حسین هدایتی مالک متمول استیل‌آذین، امیررضا واعظ آشتیانی مدیر عامل سابق باشگاه استقلال قرار است به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه

استیل آذین فعالیت نماید.

ما را ببخشید!

فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از فدراسیون فوتبال خواست ضمن بخشش محرومیت تماشاگرانشان، شرایطی را فراهم آورند که آنها در بازی‌های آینده همراه این تیم باشند.

اگر امسال یک جام نیاورم، می‌روم

حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: من به مردم قول دادم امسال حداقل یک جام به خانه می‌آوریم. اگر ما با این پتانسیل جام نگیریم همان بهتر که فوتبال را رها کنم و بروم خانه‌نشین شوم.

احتمال ماندنم در اوساسونا زیاد است

«جواد نکونام» گفت: هنوز تکلیف حضورم در اوساسونا روشن نیست، اما احتمال ماندنم در این تیم زیاد است. من علاقه زیادی به اوساسونا دارم و نمی‌خواهم به راحتی از این تیم جدا شوم.

پویول تا یورو ۲۰۱۲ همراه ماتادورها

کارلوس پویول بازیکن باسابقه آبی - اناری‌ها در پایان جام‌جهانی آفریقای جنوبی اعلام کرده بود، خود را از بازی‌های ملی بازنشسته خواهد کرد، ولی اکنون از ادامه حضورش در ترکیب ماتادورها تا پایان یورو ۲۰۱۲ در اوکراین و لهستان خبر داد.

احتمال ۸۰ درصد مربی می‌شوم

مایکل اوون مهاجم تیم فوتبال منچستریونایتد گفت: پس از خاتمه دوران ورزشی به احتمال ۸۰ درصد به کار مربیگری رو می‌آورم.

هوار ملامحمد پرسپولیس را تهدید به شکایت کرد

هوار ملامحمد هافبک عراقی فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس تهدید کرد، در صورتی که تا یک ماه آینده طلب فصل گذشته اش را از این باشگاه نگیرد به فیفا شکایت می‌کند.